مجله سیم کارت

قطع 357 سیم کارت شخصی ارسال پیامک تبلیغاتی

0 237

با گذشت سال ها و ارسال پیامک های تبلیغاتی هنوز دولت و اپراتور ها موفق نشدند . به طور کامل جلوی ارسال پیامک های تبلیغاتی را بگیرند . هنوز خیلی از مشترکین اپراتور های فعال در کشور به دنبال راهی هستند تا بتوانند از شر ارسال پیامک های تبلیغاتی راحت شوند . شرکت های ارسال کننده پیامک های انبوه تبلیغاتی نیز همواره به دنبال راهی هستند تا بتوانند برای جذب مشتری تبلیغات پیامک های تبلیغاتی را ارسال کنند . با سیم کارت های شخصی اقدام به ارسال می کنند . سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از قطع ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی به دلیل ارسال پیامک های تبلیغاتی و مزاحمتی خبر داد

ارسال پیامک با سیم کارت شخصی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز به تازگی از قطع 357 هزار سیم کارت شخصی به دلیل ارسال پیامک های تبلیغاتی و مزاحمتی خبر داد . هم چنین اعلام کرد که این تعداد سیم کارت که برای کاربران تلفن همراه مزاحمت ایجاد می کردند در سراسر کشور مسدود شدند . به گزارش رسمی وب سایت “سیم کارت” خطوط قطع بالای 357 هزار عدد سیم کارت بوده است . وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که این آمار در آینده به سرعت افزایش پیدا خواهد کرد . جلوی ارسال پیامک های تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی گرفته خواهد شد .

با توجه به این که هم چنان پیامک های تبلیغاتی مزاحمت زیادی برای کاربران در سراسر کشور ایجاد کرد . هنوز هیچ راهی برای قطع کامل ارسال پیامک ها اعلام نشده است . از این رو ارسال پیامک تبلیغاتی بیش از هر نوع تبلیغات مورد توجه قرار می گیرد . از این رو مقابله با این شیوه تبلیغاتی بیش از قبل مورد توجه است . هم چنین وزارت ارتباطات از عموم مشترکان که پیامک های تبلیغاتی آن ها را آزار می دهد درخواست کرده است . در صورت دریافت پیامک‌ های تبلیغاتی ، شماره فرستنده را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) گزارش کنند .

قطع ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک های تبلیغاتی برای کسب و کار ها اهمیت دارد . کسب و کار های فعال در کشور سعی دارند تا با ارسال پیامک های تبلیغاتی بتوانند مشتریان مورد نظر خود را پیدا کنند . به همین علت اکثر شرکت های ارسال کننده پیامک های انبوه به دنبال راهی برای دور قوانین و رفع سد های ارسال پیامک هستند . اپراتور های فعال در کشور نیز کد های دستوری متنوعی برای قطع پیامک های تبلیغاتی اعلام کرده اند . یکی از کد های دستوری # 800 * می باشد که مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری اعلامی ارسال پیامک های تبلیغاتی از سر شماره های مختلف را مسدود کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.