مجله سیم کارت

مالیات بر ارزش افزوده سیم کارت همراه اول اعتباری

0 2,439

همراه اول اپراتور برتر در کشور که اولین و بزرگ ترین اپراتور است همیشه در ارائه خدمات به کاربران خود پیش تاز است . مشترکین همراه اول تغییر زمان کسر مالیات ارزش افزوده مشترکین اعتباری را برای کاربران خود ارائه کرده است . همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، طرحی را ارائه داده است . که بر اساس آن زمانی که مشترک سیم کارت خود را شارژ می کند . مالیات بر ارزش افزوده شارژ آن ها در همان زمان کم نمی شود و زمان آن تغییر کرده است . همراه اول این اقدام را برای حمایت از حقوق مصرف کننده انجام و مشترکین همراه اول از این اقدام تا حد بسیار زیادی راضی هستند . باید توجه داشته باشید که این طرح فقط شامل افرادی که “سیم کارت همراه اول اعتباری” دارند می شود . افرادی که سیم کارت همراه اول دائمی دارند نمی توانند از این طرح استفاده کنند .
در

راستای توجه بیشتر به حقوق مصرف کننده ، از تاریخ چهارشنبه 97/01/22 روال کسر شدن 9% مالیات بر ارزش افزوده برای خرید شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری تغییر کرده است . به جای آن که در زمان خرید شارژ ، مالیات ارزش افزوده کسر شود .

کسر مالیات ارزش افزوده ویژه مشترکین اعتباری

هر زمان که مصرف و استفاده از شارژ رخ دهد مالیات ارزش افزوده کسر خواهد شد . به عنوان مثال ، پیش از این تاریخ ، مشترکین اعتباری سیم کارت همراه اول در هنگام خرید شارژ 10,000 تومانی ، با کسر شدن 9% مالیات بر ارزش افزوده ، مبلغ 9،174 تومان اعتبار دریافت می کردند . اما از تاریخ 97/01/22 به بعد ، با خرید شارژ 10,000 تومانی ، همان مبلغ 10,000 تومان را در اعتبار و موجودی شارژ خود داشته است . اما در هنگام مصرف شارژ برای مکالمه ، پیامک ، اینترنت و غیره ، 9% مالیات بر ارزش افزوده از اعتبار ایشان کسر می شود . بنابراین به طور کلی تغییری در هزینه های مشترکین اعتباری همراه اول ایجاد نشده است . صرفا زمان کسر شدن مالیات بر ارزش افزوده تغییر و از زمان خرید شارژ به زمان استفاده و مصرف شارژ منتقل می شود .

همراه اول ( MCI ) سرویس های زیادی را برای مشترکین خود ارائه کرده است . سرویس‌ های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل 3 ، 4 ، 4.5 ، وای فای اول ، سامانه خدمات آنلاین همراه من ، باشگاه فیروزه‌ ای ، “سیم کارت” کودک ، سیم کارت دانشجو ، انتقال و انتظار مکالمه ، مکالمه گروهی ، سرویس FDN ، محدودیت مکالمه ، اتصال به نمابر و دیتا ، پیام کوتاه ، پیام صوتی ، تماس بان ، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین‌ الملل ‌می باشد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.