مجله سیم کارت

محاسبه مصرف آزاد اینترنت در قالب بسته های رومینگ

0 44

محاسبه مصرف آزاد اینترنت در قالب بسته های رومینگ

همانگونه که در جریان هستید خدمات ارزنده و پرشور همراه اول در ایام اربعین و تدارکاتی که برای کاربران خود در نظر گرفته بود بر هیچکس پوشیده نمی باشد. در همین راستا  و با پایان مراسم اربعین اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گزارشی را مبنی بر محاسبه مصرف آزاد اینترنت رومینگ زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه ایام اربعین ، منتشر نمود. در واقع  همراه اول اعلام کرده است که   محاسبه تمامی مصارف اینترنتی زائران اربعین در قالب بسته های ویژه اربعین ارائه خواهد شد.

در حقیقت با توجه به میزان بالای خرید خط همراه اول  در بین سایر اپراتورها و همچنین میزان رضایتمندی کاربران این اپراتور، اطلاعیه فوق با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به اپراتور اول تلفن همراه اعمال گردید تا جهت سهولت و آرامش خاطر زائرین  ، تمامی مصارف اینترنتی زائران در قالب بسته های رومینگ ویژه ایام اربعین بازمحاسبه شده و مازاد پرداختی در صورت وجود به مشترکین بازگردانده خواهد شد.

همراه اول با ارائه سیم کارت همراه اول اعتباری  و دائمی  بعنوان اولین اپراتور همراه اول در ایران در حال فعالیت می باشد. خرید سیم کارت ارزان  یکی دیگر از دلایل افراد  برای تمایل به سمت این اپراتور می باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که همراه اول در این اطلاعیه تصریح کرده است: «بطور قطع هزینه های رومینگ بر اساس نرخ اعلامی توسط اپراتورهای کشور میزبان تعیین می شود .بنابراین بنای این اپراتور در ارائه خدمت رومینگ به زائرین اربعین حسینی (ع) ، ارائه خدمات رومینگ به قیمت تمام شده بوده است. از اینروهزینه های مصرفی تنها با لحاظ بهای لینک های بین المللی و هزینه های ارزی پرداختی به اپراتورهای کشور میزبان محاسبه شده است» .

در انتها لازم به ذکر است که  ما به التفاوت نرخ مصرف آزاد اینترنت وهمچنین  بسته های رومینگ در قالب شارژ برای مشترکین اعتباری همراه اول و همچنین در قالب بستانکاری در قبوض مشترکان دائمی همراه اول ، اعمال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.