مجله سیم کارت

مراحل ساخت و تکمیل دیتاسنتر سامانتل

0 180

عرضه سیم کارت های اولین اپراتور مجازی تلفن همراه ایران با استقبال گسترده بازار و مخاطبان مواجه شده است. این سیم کارت ها که با برند سامانتل عرضه شدند قادر به ارائه رندترین شماره موبایل به مشترکین خود می باشند. شرکت کیش سل پارس با نام تجاری سامانتل به عنوان اولین اپراتور از نسل جدید اپراتورهای موبایل در ایران با هدف ارائه خدمات تلفن موبایل و خدمات ارزش افزوده در حوزه های بانکی، مخابراتی، ارتباطات ماشین به ماشین، اینترنت اشیاء، سازمانی، سرویس ها و خدمات شروع به فعالیت نمود و هم اکنون با توجه به پیشرفت های روز افزون سامانتل ،این اپراتور اعلام کرده در نظر دارد خدمات نوین بانکی و پرداخت را به زودی به مشترکین خود ارائه دهد.طبق اخبار باخبر شدیم که سامانتل در حال ساخت دیتاسنتر سامانتل عظیمی می باشد .

در واقع سامانتل یکی از کمپانی بزرگ مالی و دیتایی کشور همواره در حال تغییرات چشم گیرو شگفت انگیزی است . که نظر بیشتر مخاطبین را به خود جلب کرده است.این دیتاسنتر چند روز پیش میزبان بزرگانی همچون جناب آقای ولی ضرابیه از اعضای هیات مدیره بانک سامان و مدیران گروهی مالی سامان و مهدی قرهی معاون پشتیبانی بانک سامان بود.این پروژه بزرگ در عرصه اطلاعات دیتایی و ارتباطات در سطح عظیمی در حال ساخت و تکمیل می باشد

دیتاسنتر سامانتل

این دیتاسنتر نیمه تاسیس هم اکنون بطور کامل به مرحله بهره برداری نرسیده است . اما با توافقات و قراردادها قرار بر این است که بخش قابل توجهی از این پروژه به منظور گسترش و رشد بیشتر و بهتر به بخش مالی سامان اختصاص یابد.این دیتاسنتر در مرکز مخابرات شهدای چیتگر در حال احداث و بهره وری می باشد.قابل ذکر است که این دیتاسنتر در مرکز یکی از بزرگراههای اصلی فیبر نوری واقع . و شامل بیش از 72 کور لینک فیبر نصب می باشد.

دیتاسنتر سامانتل ( samantel ) با رعایت کلیه ی استانداردهای روز دنیا در حال ساخت و تکمیل می باشد و ظرفیت آن معادل 100 رک می باشد.

این دیتاسنتر مجهز به اطفا حریق هوشمند، سیستم خنک‌کننده مناسب، کف آنتی استاتیک، سیستم کنترل تردد هوشمند، سیستم تولید برق اضطراری وهمچنین سیستم تولید برقDC، سیستم تامین برق UPS، سیستم مانیتورینگ، اتاق هوای سرد، چاه Earth مستقل، مرکز مانیتورینگ و نگهبانی 24 ساعته طراحی و نصب و اجرا می باشد.

باید یادآور شویم که این کمپانی علاوه بر ارائه خدمات سیم کارت تلفن همراه به مشترکین سامانتل . در حال ارائه خدمات به بخشهای مالی گروه سامان نیز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.