مجله سیم کارت

مراسم اختتامیه فاز 8 همراه اول

0 101

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در ایران است. این اپراتور بزرگ روز یکم آذر ماه 1400 در مراسمی از فاز جدید توسعه شبکه خود رونمایی کرد. این مراسم در هتل هما برگزار شد. مدیر عامل همراه اول در این مراسم حضور داشت. در این مراسم گزارش میزان پیشرفت پروژه فاز هشتم توسعه شبکه در نقاط مختلف را بیان کرد و افزود: نگاه همه به اپراتور های فعال در کشور مانند یک بانک است برای مثال درسته اپراتور همراه اول سود بسیار خوبی نسبت به سنوات گذشته داشته است. اما به میزان هزینه ها توجهی نمی کنند. در این مطلب درباره اختتامیه فاز 8 همراه اول صحبت خواهیم کرد.

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور بخش مهمی از زیر ساخت ارتباطی کشور را در دست دارد و سال گذشته بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد. اخوان بها بادی فضای تغییر و تحول را این گونه ترسیم کرد و گفت : از دو سال گذشته که در همراه اول مشغول به کار شدم، ترافیک میزبانی روی دیتا سنترهای همراه اول حدود 30 گیگا بیت بر ثانیه بود اما اکنون با رشد 20 برابری به 600 گیگا بیت بر ثانیه رسیده است.
مدیر عامل مخابرات ایران نیز در این مراسم حضور داشت که از اپراتور همراه اول بابت سرمایه گذاری هایی که در یکی دو سال اخیر انجام داده است تقدیر کرد و اعلام کرد شاهد نتایج تحولات خوب خواهیم بود . بنا بر این گزارش ، در این مراسم که مسئولان کمیته فاز هشتم توسعه شبکه “همراه اول” نیز حضور داشتند به مواردی نظیر اضافه شدن 2058 سایت جدید به شبکه همراه اول ، راه اندازی 744 سایت در قالب طرح خدمات عمومی اجباری ، دست یابی به رکورد راه اندازی 213 سایت در آذر ماه 1399 ، راه اندازی 437 سایت جدید در پاییز 1399 و برنامه ریزی برای راه اندازی 2878 سایت تا پایان اسفند سال جاری نیز اشاره و نقشه راه ادامه فاز توسعه در قالب «+8» برای مدیران مخابراتی کشور ترسیم شد . همراه اول با اجرای یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور با عنوان فاز هشتم توسعه شبکه ، به دنبال ایجاد زیر ساختی یک پارچه برای توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور بود که برای راهبری آن علاوه بر استفاده از ظرفیت شرکت های زیرمجموعه خود ، از پتانسیل پیمانکاران استانی مخابرات نیز بهره برد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.