مجله سیم کارت

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

0 835

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

 

طرفداران کمپانی “سامسونگ” بی صبرانه منتظر اند که در راستای معرفی گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت 10 شاهد رونمایی از تبلت جدید سامسونگ هم باشند. این تبلت بسیار پیشرفته قرار است سامسونگ “گلکسی تب اس 6” نام گذاری شود.

این در حالی است که در چند ساعت گذشته عکس ها و تصاویری از این تبلت به به طور ناگهانی و افشا گرایانه به بیرون از کمپانی منتشر که جزئیات طراحی به خوبی و نحوه کارکرد ان را تا حدودی نمایان کرده است. این‌ها درواقع بهترین تصاویری هستند . از این غول سیستم های اندرویدی در فضای تبلت سامسونگ گلکسی منتشر و می‌توان به راحتی اقرار کرد . از لحاظ طراحی محصولی چشم نواز و در نوع خود خاص میباشد.

 

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

 

به صورت گذرا و کلی اگر بخواهیم طراحی این محصول را بیان کنیم . این تبلت مشابهتش به گلکسی تب S5e نزدیک است اما بعضی از موارد دارای تغییراتی هم میباشد . به عنوان مثال این تبلت دارای دوربین دوگانه در قسمت  پشتی خودش است . در صورتی که Galaxy Tab S5e همانند دیگر تبلت ها، دارای دوربین تکی است. لازم به ذکر است دوربین Tab S5e هم در وسط قرار داشت که حالا در تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 به گوشه سمت چپ بخش پشتی تبلت انتقال یافته است . این دوربین دوگانه شامل 2 دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم پنج مگاپیکسلی است که دوربین دوم از نوع فوق عریض میباشد.

 

در قسمت زیر این دوربین‌ ها ، شیاری را مشاهده می کنیم که برای قلم جدید S Pen طراحی و این امکان برای این است که وقتی قلم جدید S Pen را در این محفظه قرار می دهید . می‌ تواند هم زمان با آهن‌ ربا در این محفظه باقی بماند و شارژ شود . شایان ذکر است که این ی قلم از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

 

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

 

تبلت سامسونگ گلکسی

این تبلت منحصر به فرد با چهار بلندگو در قسمت بالا و قسمت پایین تبلت طراحی که این بلندگوها توسط AKG تنظیم است. پورت اصلی این تبلت USB-C خواهد بود که در قسمت پایین قرار دارد و از سخت افزار جک هدفون در این محصول استفاده نخواهد شد.

 

این کمپانی موفق کره ای برای راحت تر بودن مشتریانش یک سورپرایز دارد . تبلت سامسونگ گلکسی اس 6 را با یک کیبورد خاص (+key)معرفی کند . این کیبورد به صورت جدا از این تبلت خاص به فروش خواهد رسید. نکته مهیج و جالب این کیبورد این است که به ترک‌پد مجهز و شما میتوانید با ماوس هم از این تبلت استفاده کنید. یکی از نقاط ضعف بزرگ آیپد پرو همین عدم پشتیبانی از ماوس بود که حالا در iOS“13” حل شده است و  شرکت سامسونگ می‌خواهد با گذاشتن ترک‌پد در زیر کیبورد، بار دیگر آیپد پرو را به چالش بکشد و باید منتظر شویم که در  آینده اپل چه اقداماتی در مقایسه و رقابت با سامسونگ انجام خواهد داد.

 

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

 

این تبلت سامسونگ گلکسی (گلکسی تب اس 6)  با نمایشگر 10.5 و پردازنده داخلی اسنپدراگن 855 طراحی و در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی به بازار عرضه و روانه دنیای تبلت ها خواهد شد.

پیگیر اطلاعات بیشتر این تبلت منحصر بفرد در روزهای آینده از طریق سایت و کانال تلگرامی ما باشید.

با این امید که قیمت این محصول در روز های اتی همراه با اطلاعات بیشتر درباره این تبلت منتشر بشود.

به نظر شما ایا سامسونگ میتواند با محصول جدیدش نگاهها را به خودش خیره و خود را در راس توجهات دنیای تکنولوژی قرار بدهد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.