مجله سیم کارت

مشکل IOS13 بر روی گوشی های ایفون

0 18

مشکل  IOS13 بر روی گوشی های ایفون

اخیرا اخبار متنوع زیادی از کمپانی اپل به گوش می رسد. همانطور که در جریان هستید چندی پیش ایفون از آخرین ios خود رونمائی کرد.سیستم عامل ios13 آخرین اپدیت از سمت کمپانی "اپل" بود. حال بعد از عرضه این سیستم عامل خود کمپانی اعلام کرده است که پس از ارتقای سیستم عامل با مشکل کم شدن شارژ دستگاه روبرو شده است. در واقع طبق اخبار بدست آمده کاربران دستگاه‌های این شرکت از مصرف سریع شارژ باتری پس از آپدیت iOS13 ناراضی هستند و این خبر را در حد رسانه ای گسترش داده اند.

بنابراین با اعمال سیستم عامل جدید ، باتری قادر به نگه داشتن شارژ باتری نمی باشد و در فاصله کمتر از چند ساعت کل شارژ باتری مصرف شده و باتری گوشی خالی می شود. این در حالیست که طبق گزارشات بدست آمده برخی از تلفن های همراه نیز در هنگام شارژ به شدن داغ می شوند و با مشکل برخورد می کنند.

هم اکنون اخبار مختلفی در اینباره مطرح شده است اما بنظر می رسد اختلال موجود مربوط به مدل های مختلف ایفون می باشد.و این اختلال بر روی گوشی های ایفون 6 تا ایفون 11 پرو مکس وجود دارد.

اما نکته ای که این میان مطرح می شود اینست که این سیستم عامل جدید یعنی IOS13 نسخه اپدیت شده خود را عرضه نکرده است و بی شک اپدیتها و تعییراتی بر روی این نسخه اعمال خواهد شد. اما به طبع باید منتظر باگ های مختلفی در همین راستا نیز باشیم.

طبق اخبار بدست آمده از کاربرانی که با این مشکل روبرو شده اند پس از ارتقای سیستم عامل ، دستگاه شاهد تخلیه سریع شارژ، حذف شماره تماس‌ها و ایمیل‌های خود می کند.این در حالیست که سیری نیز در این رابطه دچار مشکل اساسی شده است .به گونه ای که با آپدیت سیستم عامل جدیدبه طور خودکار تماس تلفنی روی بلندگو قرار می گیرد. البته عده ای گزارش داده اند که سیستم عامل جدید تنها موجب می شود تا شارژ تلفن همراهشان خیلی زود به اتمام برسد و همچنین باتری گوشی به شدت داغ می شود و مشکلات دیگر را گزارش نداده اند.

با تمام این بیانات باید منتظر بمانیم تا اپدیت های جدید بر روی این سیستم عامل اعمال شود تا شاهد تغییر در این نوع سیستم عامل شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.