مجله سیم کارت

معرفی اینترنت نوترینو

0 973

“همراه اول” که اولین اپراتور در کشور است طی چند سال اخیر پیشرفت های بزرگی داشته است . که یکی از آن ها ارائه اینترنت نوترینو است که این اسم اشاره به سرعت نسبتا بالای اینترنت این اپراتور است . طرح های اینترنت نوترینو حجم های اینترنتی “سیم کارت همراه اول” هستند که در دو نوع بسته آلفا + و آلفا عرضه کرده است .

اینترنت نوترینو – بسته آلفا همراه اول

طرح های آلفا طرح های پر سرعت اینترنت نوترینو هستند. این طرح ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن می سازند . افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند ، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند . از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند . یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند ، می توانند از بسته­  های آلفا + استفاده کنند .

اینترنت نوترینو – آلفا + همراه اول

طرح های آلفا + تنوع بسیاری جهت پاسخ گویی به مصارف مختلف دارند . نام نوترینو از ذره بنیادی که جرم اندکی و سرعت بالایی دارد می آید . علت نام گذاری اینترنت همراه اول ( MCI ) به این اسم همین سرعت بالا است .

امکان استفاده از اینترنت نوترینو برای هر دو سیم کارت همراه اول اعتباری و “سیم کارت همراه اول دائمی” میسر است ، استفاده از اینترنت نوترینو بدون فعال سازی بسته های نوترینو هم امکان پذیر می باشد اما به مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری پیشنهاد می شود به منظور مدیریت هزینه های خود ، بسته های نوترینو را خریداری و فعال نمایند .

ویژگی های مهم اینترنت نوترینو

از ویژگی های مهم اینترنت نوترینو برقراری تماس های تصویری به وسیله نرم افزار های مربوطه ، توانایی تبادل انبوهی از اطلاعات ، بازی در گیم های آنلاین ، بهره مندی سریع از انواع محتوا های ارزش افزوده ، دسترسی آسان تر به برنامه های کاربردی و اپلیکیشن ها ، امکان دریافت کلیپ های تصویری و ویدیویی و تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه، اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا است

شرایط استفاده از اینترنت نوترینو

در محدوده پوشش شبکه نوترینو قرار داشته باشید و این که تلفن شما باید قابلیت پشتیبانی از شبکه  3G  و یا 4G را داشته باشد . برای فعال کردن نوترینو در ابتدا سرویس اینترنت خود را فعال کنید با ارسال کد دستوری # 231*10* و یا ارسال پیامک به شماره 8088 سرویس اینترنت خود را فعال کنید . و با ارسال کد دستوری # 100* می توانید طرح مورد نظر خود را فعال کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.