مجله سیم کارت

معرفی خدمات جدید ایرانسل در حوزه زندگی دیجیتال

0 440

اپراتور ایرانسل در روز سه شنبه 29 مهر ماه نشست خبری به مناسبت سالروز چهاره سالگی خود به صورت آنلاین برگزار کرد . اپراتور ایرانسل وارد پانزدهمین سال فعالیت خود شد . در این مدت فعالیت خدمات زیادی را برای کاربران خود ارائه کرده است . به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور است . اپراتور ایرانسل برای افرادی که تمایل دارند به خانواده بزرگ ایرانسل بپیوندند هم سیم کارت ایرانسل اعتباری ارائه کرده است . هم “سیم کارت” دائمی ، که با خرید سیم کارت ایرانسل می توانند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

اپراتور ایرانسل برای مشترکینی که “سیم کارت ایرانسل اعتباری” دارند توصیه کرده است . برای این که از این پس نگران تمام شدن اعتبار حساب خود نباشند . می توانند “سیم کارت ایرانسل” خود را به سیم کارت ایرانسل دائمی تبدیل کنند و از هدایای آن بهره مند شوند .
اپراتور ایرانسل در نشست خبری خود که به مناسبت چهاردهمین سال فعالیت خود برگزار کرد . فقط جمعی از اصحاب رسانه را که در قرعه کشی انتخاب شدند توانستند در این مراسم شرکت کنند . در این مراسم که در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل برگزار شد . در این مراسم دکتر آرند طی سخنانی اظهار کرد : ایرانسل برای وارد شدن به بازار رقابتی جدی با رقبایی سر سخت ، با سابقه کار 12 ساله داشت . خوشبختانه با تلاش همکاران من ، در این مدت ، ایرانسل به یک برند تأثیر گذار و رقیبی جدی برای سایر بازیگرانِ این عرصه تبدیل شد .

خدمات جدید ایرانسل

در ادامه افزود ، ایرانسل پنج خدمت جدید در حوزه دیجیتال ارائه کرده است . وی در معرفی این پنج سرویس ، به یلوهاب ( Yellow Hub ) ، سامانۀ خدمات API برای توانمند سازی کسب و کار ها ، سامانۀ تبلیغات دیجیتال «یلو ادوایز  (Yellow Adwise)»، سامانۀ پایش هوشمند « یلو مانیتورینگ » ، بستر توزیع محتوای « سه ، دو ، یک » و خدمات ذخیره‌ سازی ابری « ابرتو » اشاره و اظهار کرد : با توجه به شرایط فعلی باید از مدیرانی که فعالانه از توسعه این نوع دستاورد ها حمایت می کنند ، تقدیر کرد . با وجود مشکلات موجود ، این مسیر در ایرانسل ادامه خواهد یافت و در حوزه‌ های جدید نیز سعی داریم .

سرویس ‌های جدید ایرانسل

در آیندۀ نزدیک ، با ارائۀ خدمات جدید ایرانسل ( irancell ) ، در مسیر توسعۀ اقتصاد دیجیتال گام بر داریم . معاون فنی و مهندسی ایرانسل نیز در این مراسم ، به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت‌ های این شرکت در زمینه‌ های تحقیق و توسعه پرداخت . ابراز امیدواری کرد با توسعۀ زیر ساخت‌ های لازم و نیروی انسانی ، شرایط به گونه ‌ای پیش رود که ایرانسل به جایگاه برتر در این حوزه تبدیل شود .

برای خلق ارزش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محصولات و خدمات جدیدی ارائه کند .وی با بیان این که در این بخش ، سه مجموعه کلی طراحی ، متذکر شد : مرکز نوآوری ایرانسل در حوزه‌ هایی مانند رباتیک ، کلان داده ، رایانش ابری ، زنجیرۀ بلوکی ، پردازش زبان طبیعی ، اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و بیومتری ، فعالیت ‌های خود را دنبال می کند . بولوردی افزود : در این مرکز ، بر حوزه‌ هایی مانند سلامت هوشمند ، تبلیغات دیجیتال ، خدمات شهر هوشمند ، احراز هویت دیجیتال و … نیمه آبان ماه نیز یک رویداد استارتاپی خواهیم داشت .

برای حضور در آن ، 12 تیم انتخاب می ‌شوند تا از سوی مرکز نوآوری ایرانسل مورد حمایت قرار گیرند . در این زمینه ، با وجود آن که دو هفته از انتشار فراخوان می ‌گذرد ، درخواست‌ های متعددی به دست ما رسیده است . وی هم چنین به آکادمی ایرانسل اشاره و اظهار کرد : در این آکادمی به دنبال آموزش‌ های دیجیتال و دسترسی به آنها و ارتقای سطح دانش فنی هستیم . این خدمات به کل زیست ‌بوم ایرانسل و سایر سازمان‌ ها انتقال پیدا خواهد کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.