مجله سیم کارت

نحوه ارتباط متقابل ایرانسل با کاربران

0 797

 نحوه ارتباط متقابل ایرانسل با کاربران

همان طور که می دانید تمامی اپراتور ها برای دست یابی به اهداف خود ، روز به روز کارهایشان را گسترش و بهبود می دهند . ارائه خدمات و شماره های مختلف توسط اپراتور ها این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد . که به سادگی و بدون صرف زمان زیادی سهولتی در انجام کارهایشان ایجاد شود. ما در این مقاله به نحوه ارتباط ایرانسل ( irancell ) با کاربران می پردازیم .

ارتباط ایرانسل با کاربران

اپراتور ایرانسل ، نیز یکی از اپراتور های فعال در این عرصه می باشد . این اپراتور با ارائه خدمات مختلف از جمله سیم کارت ایرانسل رند ، سیم کارت ایرانسل دائمی ، خدمات پشتیبانی قوی ، کدها مختلف جهت سهولت انجام کار و … توانسته است بین طرفداران خود جایگاه بسیار مناسبی به دست آورد . ارائه سیم کارت رند این اپراتور به عنوان یک از گام های مثبت این اپراتور تلقی می شود.

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب نحوه ارتباط ایرانسل با کاربران را بیان نمائیم. پیشنهاد می کنیم در صورتی که یکی از کاربران این اپراتور هستید . یا قصد “خرید سیم کارت ایرانسل” را دارید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اپراتور ایرانسل ، شماره ای را جهت تماس مشترکین ایرانسل با شرکت خدمات ارتباطی ارائه کرده است. از این رو مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره 700 را از سیم کارت خود و یا شماره  9377000000 را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماره گیری نمایند.

لازم به ذکر است که در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با کاربران خود را داشته باشد، تنها از طریق شماره 9351000000  با مشترکین تماس می گیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان «Sorathesab» ،«Irancell» و 2465 به آنها ارسال می نماید.

در انتها شایان ذکر است که درهر صورت ، جهت اطمینان تماس ایرانسل با شما ، می توانید در هر زمان با شماره 700 تماس حاصل نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.