مجله سیم کارت

نکات طلایی ترابرد سیم کارت

3 1,140

این روز ها اپراتور های تلفن همراه برای مشترکین سیم کارت های خود شرایطی را فراهم کردند تا مشترکین سیم کارت ها بتوانند تا حفظ شماره خود به خدمات سیم کارت خود را به اپراتور دیگری تغییر دهند . اپراتور ها امکان ترابرد را برای کلیه مشترکین خود فراهم کردند . تا آن ها بتوانند با حفظ شماره خود خدمات سیم کارت خود را تغییر دهند . کلیه مشترکین که از این خدمات می خواهند استفاده کنند باید توجه داشته باشند که ترابرد “سیم کارت” قوانین خاصی دارد و افراد باید به آن توجه کنند .

ترابرد دائمی به دائمی

امکان ترابرد سیم کارت دائمی به دائمی و سیم کارت اعتباری به اعتباری وجود دارد . امکان ترابرد دائمی به اعتباری و یا اعتباری به دائمی ممکن نیست . هر شماره در سال حداکثر دو بار می تواند تقاضای ترابرد داشته باشد . مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول ، ایرانسل ( irancell ) و سایر اپراتور ها باید دقت کنند هنگام ترابرد میزان اعتباری سیم کارت اعتباری صفر خواهد شد .

بنابراین بهتر است مشترکین اعتباری قبل از ترابرد اعتبار خود را مصرف نمایند . مشترک هر یک از اپراتور ها حداقل سه ماه بعد از خرید سیم کارت و فعال سازی آن می توانند درخواست ترابرد به اپراتور دیگر را ثبت نماید . اگر سه ماه از زمان فعال سازی آن گذشته باشد بدون قید زمانی می توانند ترابرد داشته باشند . مشترکین “سیم کارت اعتباری” باید دقت داشته باشند هیچ تغییری در شماره مشترک ایجاد نخواهد شد . پس از ترابرد مشترک می تواند مانند سایر کاربران اپراتور جدید از تمامی محصولات و خدمات آن اپراتور بهره مند شود .

ترابرد سیم کارت همراه اول دائمی

ترابرد سیم کارت همراه اول دائمی و یا سایر اپراتور ها فقط در صورتی انجام می پذیرد که مشترک متقاضی ، بدهی کارکرد نداشته باشد . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دائمی باید در مدت زمان 24 ساعت ، صورت حساب اولیه اعلام شده از سوی اپراتور فرستنده را تسویه نمایند . متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خود را در پورتال اپراتور مقصد ( اپراتور جدید) ثبت نمایند . بعد از ثبت درخواست برای سیم کارت های اعتباری یک روز و سیم کارت های دائمی سه روز زمان لازم است تا درخواست بررسی صورت پذیرد . البته امکان ثبت حضوری درخواست مشترکین در نمایندگی های فعال اپراتور ها ، در سراسر کشور وجود دارد که اصلا توصیه نمی شود .

3 نظرات
  1. علی مهدوی می گوید

    سلام ایامیتونم همین خط همراه اول ام باخط ایرانسل تعقیردهم..ارادت علی مهدی

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر بله می توانید از همراه اول به ایرانسل ترابرد داشته باشین با حفظ شماره سیم کارت

  2. هادی می گوید

    سلام.چرا ترابرد سیم کارت دائمی سامانتل به همراه اول امکان پذیر نیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.