مجله سیم کارت

هدیه تولد همراه اول

0 17,256

همراه اول برای مشترکین خود در روز تولدشان هدیه تولد ارائه می دهد . مشترکین بین هدایا می توانند هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنند . مشترکین همراه اول می توانند در روز تولد شان هدیه خود را از طریق سامانه های # 10 * ، اپلیکیشن ایرانسل من و سایت همراه اول از بخش خدمات من دریافت کنند . همراه اول برای مشترکین خود هدیه های متنوعی در نظر می گیرد . مشترکین همراه اول از بین هدایا هدیه مورد نظر خود را دریافت کنند .

اپراتور

هدیه همراه اول در روز تولد

1 – 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه ، مشترکین همراه اولی که خواستند این هدیه را دریافت کنند . از سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # 411 * 10 * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .
2 – بسته اینترنت 2 گیگا بایت یک روزه ، مشترکین همراه اولی که خواستند این هدیه را دریافت کنند . از “سیم کارت همراه اول” خود کد دستوری # 4121 * 10 * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .
3 – 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگا بایت اینترنت ) مشترکین همراه اولی که خواستند هدیه همراه اول در روز تولد را دریافت کنند . از سیم کارت همراه اول خود کد دستوری # 413 * 10 * را شماره گیری کنند و هدیه خود را دریافت کنند .

نحوه فعال سازی

در آخر کاربران جهت راهنمایی می توانند از کد دستوری # 419 * 10 *  استفاده کنند . مشترک می تواند جهت استعلام وضعیت اینترنت 2 گیگا بایتی کد دستوری * 10 * 4120 # را شماره گیری نماید . هدیه همراه اول در روز تولد به کلیه مالکین سیم کارت همراه اول دائمی ( به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه ) و سیم کارت همراه اول اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دو طرفه و سلب امتیاز ) ارائه می شود . هم چنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند .

مالکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و “سیم کارت همراه اول اعتباری” ، می بایست در روز تولد خود یکی از هدایای 24 ساعت مکالمه رایگان  .
هدیه مکالمه درون شبکه یا اینترنت همراه اول ( MCI ) تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود . هدیه اینترنت 2 گیگا بایتی نسبت به سایر طرح های اینترنت دارای اولویت مصرف بوده است . می تواند به صورت هم زمان با سایر طرح های اینترنت نیز فعال شود . هدیه همراه اول در روز تولد برای کلیه مشترکین است .
با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای ، امکان دریافت تمامی طرح های موجود در باشگاه فراهم می باشد . هم چنین امتیازات کسب توسط مشترک در هر سال ، تا پایان سال بعد از آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.