مجله سیم کارت

هدیه شاتل موبایل به مشترکین سیم کارت به مناسبت شب یلدا

0 39

هدیه شاتل موبایل به مشترکین سیم کارت به مناسبت شب یلدا

خرید سیم کارت اقساطی و سیم کارت ارزان از طریق اپراتورهای مختلف و همچنین سیم کارت همراه اول اعتباری ، موجب شده است تا تمایل به سمت خرید انواع سیم کارت ها روز به روز بیشتر شود.

از اینرو شاتل موبایل نیز یکی دیگر از اپراتورهای فعال در عصر ارتباطات می باشد که با ارائه خدمات متنوع توانسته است جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند. این اپراتور با پوشش سراسری اینترنت 3G و همچنین اینترنت 4g،  بهمراه عرضه پیش شماره 0998، در حال ارائه خدمات به مشترکین این سیم کارت می باشد.

از اینرو اپراتور سیم کارت شاتل موبایل  به مناسبت شب یلدا، طولانی ترین شب سال، هدایایی را به مشترکین خود عرضه نموده است. هدیه در نظر گرفته شده برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل، شامل بسته اینترنت با 70 درصد تخفیف می باشد.لازم به ذکر است که این تخفیف شامل 15000 تومان تخفیف اسنپ فود می باشد که به مشترکین این سیم کارت ارائه می شود.

در واقع طبق گزارشات رسیده  از اپراتور شاتل موبایل، این اپراتور به مناسبت شب یلدا، بسته اینترنت 2.5 گیگابایتی شاتل موبایل پلاس روزانه را با قیمت باورنکردنی 2500 تومان در کنار 15000 تومان تخفیف (بدون سقف) در سامانه آنلاین رزرو غذا اسنپ فود، به مشترکین سیم کارت شاتل موبایل عرضه نماید.

بر اساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم‌کارت های شاتل موبایل می توانند از ابتدای روز پنجشنبه 28 آذر تا پایان روز شنبه 30 آذرماه،بسته مربوطه را فعال نمایند. لازم به ذکر است که تمامی کاربران براحتی میتوانند بسته اینترنت ویژه شب یلدا را از طریق شماره گیری کد دستوری #8*1*1*2*1*، فعال نموده و استفاده نمایند.

شایان ذکر است که کد تخفیف اسنپ فود از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می شود. بنابراین مشترکین شاتل موبایل می توانند از تاریخ 28 آذر تا 4 دی از 15000 تومان تخفیف بدون سقف در این سامانه استفاده نمایند.

در پایان ذکر این نکته ضروری می باشد که تمامی مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به سایت این اپراتور و همچنین شماره های  ذکر شده، بصورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در تماس باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.