مجله سیم کارت

هدیه شتاب در پرداخت همراه اول

0 10,363

همراه اول اولین اپراتور در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است . همراه اول برای مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه کرده است . این اپراتور برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دائمی دارند ، هدایایی برای پرداخت به موقع قبض خود ارائه کرده است . و این هدیه ، هدیه شتاب در پرداخت همراه اول است . در بین اپراتور های فعال در کشور ، اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که که این هدایا را ارائه کرده است . همراه اول در بین اپراتور ها از بیشترین مشترک برخوردار است و بیشترین کاربر را دارد . در بین سیم کارت ها ، سیم کارت همراه اول 0912 از سایر “سیم کارت” ها طرفداران بیشتری دارد .

هدایای همراه اول برای شتاب در پرداخت

همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول دائمی که قبض پایان دوره هر ماه خود را تا 6 ام هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت کنند هدیه می دهد . به انتخاب خود مشترک یک روز مکالمه رایگان درون شبکه و یا 2 گیگا بایت اینترنت یک روزه رایگان و یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای را هدیه می دهد . فقط مشترکینی که تا 6 ام هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت کنند ، مشمول این طرح می شوند .
مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” باید به این نکته دقت داشته باشند که هدیه مکالمه رایگان یا هدیه اینترنت رایگان و یا امتیاز باشگاه فیروزه ای به صورت اتوماتیک برای مشترک فعال نمی شود . مشترکینی که مشمول این طرح می شوند باید با شماره گیری یک کد دستوری اعلام از سوی اپراتور همراه اول اقدام به فعال سازی این طرح کنند .

نحوه فعال سازی هدیه

مشترکین مشمول از زمان پرداخت قبض خود تا پایان همان ماه فرصت فعال سازی را دارد و هدیه خود را در روز دلخواه انتخاب کنند . مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی با شماره گیری کد دستوری # 115 * 10 * می توانند اقدام به فعال سازی این طرح کنند . از این طرح تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت یاد می شود . مدت اعتبار هدیه مکالمه و با اینترنت شتاب در پرداخت از تاریخ فعال سازی فقط به مدت 24 ساعت خواهد بود . برای دریافت 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای کد مربوطه را در همان روز شماره گیری کنید . راهنمای طرح روی کد دستوری # 1159 * 10 * قابل دسترسی و استفاده است .

مشترکین سیم کارت همراه اول ( MCI ) دائمی بعد از پرداخت قبض خود پیامکی دریافت می کنند که به مشترک اعلام می شود که مشمول دریافت هدیه شتاب در پرداخت شده است . در این پیامک مهلت زمانی که مشترک برای نمودن هدیه خود فرصت دارد به مشترک اعلام می گردد . مشترکین پس از فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان یا هدیه اینترنت رایگان ، به مدت 24 ساعت از تاریخ فعال سازی فرصت خواهند داشت که از هدیه خود استفاده و آن را مصرف نمایند . چنان چه مشترک پس ازتاریخ 6 ام هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره خود نماید مشمول دریافت هدیه شتاب در پرداخت نمی شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.