مجله سیم کارت

هدیه یک گیگابایتی اپراتورها در روز ارتباطات

0 1,486

اپراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل نیز طبق روال همیشه و برای هر مناسبتی در حال ارائه خدمات به مشترکین سیم کارت های تلفن همراه خود می باشند . همراه اول و ایرانسل با نهایت تشکر از مشترکین تلفن های همراه خود به آن ها 1 گیگا بایت اینترنت هدیه می دهد . هدیه یک گیگابایتی اپراتور ها برای کلیه مشترکین سیم کارت های آن ها قابل فعال سازی است .

این اپراتور های فعال در حوزه ارتباطات سیار با اعلام خرسندی به مناسبت روز ارتباطات و در جشن مرتبط با این مراسم اعلام کردند . قصد دارند به منظور بزرگداشت روز ارتباطات و مخابرات به مشترکین سیم کارت های خود یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دهند . تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری می توانند از این هدیه یک گیگابایتی اپراتور ها استفاده نمایند .

هدیه یک گیگابایتی اپراتور همراه اول

کد های فعال سازی این هدیه از طرف همراه اول مشخص شد . در واقع مشترکین سیم کارت همراه اول به راحتی می توانند با شماره گیری کد # 98 * طرح هدیه خود را فعال نموده و از آن استفاده نمایند . بعد از فال نمودن پیامی مبنی بر فعال سازی کد هدیه برای شما ارسال می شود که به راحتی می توانید از آن استفاده نمائید .

اپراتور ایرانسل

هم چنین مشترکین سیم کارت ایرانسل نیز می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من این هدیه را برای خود فعال نمایند . فقط کافی است در این اپلیکیشن به قسمت خرید طرح های اینترنت مراجعه کرده و طرح هدیه یک گیگابایتی اپراتور ها را فعال نمائید .

اپراتور رایتل

اپراتور رایتل نیز در این میان بیکار ننشسته و همانند اپراتور های دیگر آماده ارائه خدمات به مشترکین خود می باشد . رایتل ( rightel ) نیز به همین مناسبت به مخاطبین خود 1 گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه می دهد . در صورت وجود هر نوع سوالی در این باره می توانید با اپراتور های مربوطه تماس و از آن ها راهنمایی بخواهید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.