مجله سیم کارت

هزینه تعویض نمایشگرهای گوشی های تاشو

0 20

هزینه تعویض نمایشگرهای گوشی های تاشو

در اواسط سال 2019 میلادی بعد از مدتها گمانه زنی و اخبار مختلف، بالاخره اولین گوشی های تاشو معرفی شدند.در همین راستا، شرکت‌های بزرگ هواوی، سامسونگ و موتورولا بهترین گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرده‌اند. اما مانند هر گوشی دیگری، باید احتمال افتادن این گجت‌ها و پرداخت هزینه تعمیرات آن‌ها را مورد برسی قرار دهیم و مد نظر داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم هزینه تعویض صفحه نمایش گوشی تاشو این سه شرکت را با هم مقایسه کنیم.

گلکسی فولد

گوشی های تاشو

این گوشی تاشو که بر اساس گزارش ها قرار بود در ماه آوریل به بازار عرضه شود، به‌دلیل مشکلات ساختاری عرضه آن به تعویق افتاد و به ماه سپتامبر موکول شد. با این حال، این گوشی حدودا 2000 دلاری در بازارهای زیادی عرضه شده و علاقمندان به این نوع گوشی‌ها می‌توانند در این بازارها آن را خریداری کنند.

شرکت سامسونگ در کشور آمریکا از کاربرانی که می‌خواهند نخستین بار نمایشگر گلکسی فولد را تعویض کنند، فقط مبلغ 149 دلار دریافت می‌کند. این مزیت البته برای کاربرانی است که گوشی خود را تا قبل از 31 دسامبر خریداری کرده‌اند. اما در صورت خرید این گوشی بعد از این تاریخ چه اتفاقی می‌افتد؟ طبق گزارش Business Insider، به نظر می‌رسد کاربران این گوشی در صورت تعویض نمایشگر گلکسی فولد به‌صورت آزاد باید مبلغ 600 دلار بپردازند.

هواوی میت ایکس

گوشی های تاشو

 شرکت هواوی هم از این فناوری عقب نمانده و اولین گوشی تاشو خود را در حال حاضر فقط در چین عرضه میکند که مطمئنا بخشی از این موضوع به تحریم‌های آمریکا و عدم امکان بهره‌گیری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل برمی‌گردد. در همین راستا، در سایت هواوی آمده که کاربران برای تعویض نمایشگر این گوشی باید مبلغ 7080 یوان (حدود 1010 دلار) بپردازند که تقریبا نصف قیمت این گوشی در چین محسوب می‌شود. لازم به ذکر است کاربران چینی برای خرید این گوشی باید حدود 2400 دلار هزینه کنند.

موتورولا ریزر

موتورولا ریزر

شرکت موتورولا برای تولید نخستین گوشی تاشو خود تصمیم گرفت از طراحی گوشی‌های نوستالژیک سری Razr استفاده کند و به همین دلیل شاهد طراحی عمودی در این گوشی هستیم. در مقایسه با دو گوشی دیگر، این گوشی با داشتن قیمت 1500 دلاری گوشی تاشو ارزان‌تری به حساب میاید ولی همچنان نسبت به دیگر گوشی‌های پرچم‌دار قیمت بسیار بالاتری دارد و باید توجه داشته باشیم که گوشی مذکور مبتنی بر مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده است.

در گزارش PhoneArena آمده هزینه تعویض نمایشگر این گوشی فقط 299 دلار است که اختلاف بسیار زیادی با گوشی‌های تاشو سامسونگ و هواوی دارد و در حقیقت فقط 20 دلار گران‌تر از هزینه تعویض نمایشگر مدل 5G گلکسی اس 10 به حساب می اید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.