مجله سیم کارت

همراه اول لوح «برتری در ارتباطات رسانه ای» و نشان «برتری در مسؤولیت اجتماعی» را اذعان خود کرد

0 27

همراه اول لوح «برتری در ارتباطات رسانه ای» و نشان «برتری در مسؤولیت اجتماعی» را اذعان خود کرد

همراه اول یکی از اپراتورهای سرشناس در کل کشور می باشد که خدمات ارزنده ای را به مخاطلبین و کاربران خود ارائه می کند.همچنین دفاتر خدماتی مختلفی نیز جهت سهولت کاربران در تمام سطح کشور وجود دارند که با ارائه ی خدمات ویژه مانند عرضه سیم کارت 0912 ارزان و حتی ارائه سیم کارت 0912 قسطی ، سعی در برآوردن نیازهای مخاطبین و همچنین جذب بیشتر کاربران می باشند.از اینرو تمایل به خرید خط همراه اول ، هر روز به مراتب افزایش می یابد.

همانطور که می دانید همراه اول، بعنوان برترین اپراتور ایرانی، دارای سوابق درخشانی می باشد.این اپراتور چند روز پیش در طی خبری حمایت خود از مدارس محروم را اعلام کرده و بسته هایی را به بچه های دانش اموز اهدا نموده بود. در طی اخبارهای گذشته حضور این اپراتور را در پانزدهمین نمایشگاه سمپوزیوم بین المللی نیز بیان کردیم. حال طبق گزارشات بدست آمده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، "همراه اول" در آیین اختتامیه این دوره و همچنین در قالب شانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که در تاریخ 14 آبانماه در مرکز همایش های تلاش برگزار شد، مطلع شدیم که همراه اول برای چندمین بار،  خوش درخشیده و در این مراسم  با توجه به ویژگی های اخلاقی و ارتباطی شایسته، و با نظر هیات داوران، به اپراتور همراه اول لوح «برتری در ارتباطات رسانه ای» و نشان «برتری در مسؤولیت اجتماعی» اعطا گردید.

در این مراسم چهره های مطرح بین المللی از جمله سوتلانا استاوریا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران، اساتید و مهمانان ایرانی و خارجی حضور داشتند. این نمایشگاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از اینرو مورد توجه بسیاری از اصناف نیز قرار گرفت.

در واقع با این اوصاف، مسئولیت همراه اول، به مراتب بیشتر می شود.از اینرو این اپراتور با پاسخگویی مناسب به رسانه ها و اهتمام به مسؤولیت اجتماعی، نقش خود را در اینباره بصورت کامل توضیح و بان کرده است و سعی دارد تا بتواند موفقتر و پررنگتر از قبل در این عرصه ظاهر شود.

در انتها اشاره ای به کنفرانس سمپوزیوم خواهیم کرد. پانزدهمین دوره این جشنواره بین المللی در تاریخ 14 آبان ماه و با برگزاری دو نشست علمی-تخصصی با موضوعاتی همچون «جنگ رسانه ای، مبانی و نظریه ها» و «مسؤولیت روابط عمومی ها در جنگ رسانه ای» برگزار شد.  در این مراسم، طی روند همه ساله، برترین روابط عمومی کشور انتخاب و معرفی شده و لوح هایی تقدیم اپراتور مربوطه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.