مجله سیم کارت

همراه اول و ویژه برنامه باب القبله

0 162

اپراتور همراه اول با نزدیک شدن به سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) ویژه برنامه ای را تولید کرده است .
باب القبله همراه اول
ویژه برنامه همراه اول با نام باب القبه تولید شده است و پنج قسمت است که از یک شنبه 12 دی ماه 1400 شروع به پخش شده است .
همراه اول ( mci ) با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) برنامه را تولید کرده است . به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران ، همراه اول با هدف نقش حضرت زهرا این برنامه را تولید کرده است .
همراه اول اولین اپراتور برتر در ایران است و همواره در مناسبت ها و رویداد ها برنامه ویژه ای را ارائه می دهد . برنامه باب القبله یکی از این ویژه برنامه ها است .
ویژه برنامه باب القبله :
باب القبله همان طور که گفتیم یک ویژه برنامه می باشد که به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا ارائه شده است . اپراتور “همراه اول” این ویژه برنامه را از 12 دی ماه تا 16 دی ماه 1400 به مدت 5 شب تهیه کرده است .
کلیه مشترکان سیم کارت های همراه اول می توانند این ویژه برنامه را تماشا کنند و از دیدن آن لذت ببرند و سرگرم شوند .
پخش ویژه برنامه باب القبله از آی گپ و روبیکا :
ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری شروع به پخش کرده است و از ساعت 22 از طریق اپلیکیشن های آی گپ و روبیکا قابل مشاهده است .
کلیه مشترکین “سیم کارت” های همراه اول هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری از طریق این اپلیکیشن های می توانند این برنامه را مشاهده کنند .
همان طور که به آن اشاره کردیم هدف از تهیه این برنامه ترویج شعائر مذهبی و نقش حضرت زهرا در زندگی بانوان جامعه می باشد ، که امیدوار هستیم به هدف خود برسد .
این ویژه برنامه مهمان های ویژه ای نیز دارد که در هر نوبت میزبان مهمانان ویژه ای از اقشار مختلف جامعه علی الخصوص هنرمندان است .
در این ویژه برنامه حجت الاسلام محمد برمایی کارشناس مذهبی نیز حضور دارد . کارشناس مذهبی در طی این پنج شب به بررسی شخصیت حضرت زهرا ( س ) می پردازد که به موضاعات اساسی بانوان نیز می پردازد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.