مجله سیم کارت

همکاری ایرانسل با هواوی

0 25

همکاری ایرانسل با هواوی

فعالیت های درخشان اپراتور ایرانسل بر هیچ کس پوشیده نیست .این اپراتور با تلاش فراوان روز به روز در حال پیشرفت می باشد و تعداد کاربران و سیم کارت های ارائه شده توسط این اپراتور درحال افزایش می باشد.ایرانسل همکاری متداولی با بسیاری از کمپانی های بزرگ و حتی باشگاه های ورزشی داشته است و در این باره نیز بسیار موفق بوده است.

هم اکنون خبرهای جدید حاکی از همکاری ایرانسل با هواوی می باشد."هواوی" کمپانی بزرگ چینی است که در کل دنیا شناخته شده می باشد.گوشی های ارائه شده توسط این کمپانی چینی در ایران طرفداران زیادی دارد.

در ادامه همین خبر اپراتور "ایرانسل" اعلام کرده است که قصد دارد با کمپانی هواوی همکاری نماید. در واقع این همکاری با هدف استفاده همزمان سرعت و تکنولوژی با بهره گیری از قیمت به صرفه واقتصادی برای مشترکانی می باشد که در تلاش هستند از اینترنت پرسرعت، و گوشی قدرتمند و نوین بهره ببرند.

جزئیات این همکاری به شرح زیر می باشد:

افرادی که در طی این طرح اقدام به خرید گوشی هواوی Y5 نمایند یک "سیم کارت دائمی ایرانسل" بعنوان هدیه دریافت خواهند کرد.این "سیم کارت" شامل 20 گیگابایت اینترنت برای ماه اول و همچنین12 گیگابایت اینترنت برای 6 ماه بعد (ماهانه 2 گیگابایت) دریافت خواهند کرد.

نکته جالب اینست که مشترکینی که سیم کارت خود را تا 6 ماه  بعد از راه اندازی استفاده نمایند، در قرعه کشی بسته های 100 گیگابایتی سالانه شرکت داده خواهند شد.تمامی افراد میتوانند براحتی از طریق درگاه فروش آنلاین ایرانسل اقدام به خرید گوشی های هواوی Y5 نمایند.

در ادامه به جزئیاتی از گوشی هواوی Y5 اشاره خواهیم نمود:

این گوشی در سال 2018 عرضه شد و یکی از محصولات باکیفیت و اقتصادی این شرکت به شمار می رود.صفحه نمایش این گوشی 5.45 اینچی بوده و نمایشگر تمام صفحه با رزولوشن 295 پیکسل در هر اینچ می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.