مجله سیم کارت

هواوی از گوشی های غیرگوگلی خود رونمایی کرد

0 28

هواوی از گوشی های غیرگوگلی  خود رونمایی کرد

در ساعات گذشته شرکت بزرگ هواوی از جدیدترین گوشی خود که بدون نیاز از خدمات گوگل طراحی شده و پی 40 لایت نام دارد، رونمایی کرده است.
در همین راستا چند مشخصات این گوشی از جمله امکانات گوشی پی 40 لایت را معرفی میکنیم که می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی ال.سی.دی با دقت 2310 در 1080 پیکسل اشاره کرد.
بنا بر گزارش های بدست امده، این گوشی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و نیز چهار دوربین اصلی در پشت با دقت‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. طراحان این گوشی در شرکت هواوی می‌گویند این چهار دوربین در کنار یکدگیر تهیه تصاویر باکیفیت‌تر و واضح‌تری را امکان پذیر می‌سازند.
در این گوشی از پردازنده 7 نانومتری کیرین 810 استفاده شده است. قابلیت شارژ سریع هم برای باتری 4200 میلی آمپری این گوشی در نظر گرفته شده است.
همچنین لازم به ذکر است در این گوشی خدمات موبایلی هواوی موسوم به اچ.ام.اس جایگزین فروشگاه پلی استور گوگل شده و برای تمامی برنامه‌های گوگل در گوشی یادشده یک برنامه جایگزین در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی هم که بر مبنای اندروید 10 طراحی شده، EMUI 10.0.1 نام دارد.
از دیگر مشخصات این گوشی این است که  با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و امکان نصب کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت بر روی آن وجود دارد. همچنین شرکت هووای اعلام کرده است که تا یک ماه دیگر این گوشی به بازار عرضه میشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.