مجله سیم کارت

وصل مجدد گوشی هایی که در طرح رجیستری قطع شده بودند

0 73

وصل مجدد گوشی هایی که در طرح رجیستری قطع شده بودند

همانطور که میدانید قبلا درباره طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه توضیحات مهم و کاربردی بیان کردیم،از اینرو تصمیم گرفتیم  به موضوع بسیار مهمی در این رابطه اشاره نمائیم.

در واقع طبق اخبار بدست امده از رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور، تلفن های همراهی که قبلا به دلیل طرح رجیستری قطع شده بودند، براساس اولویت و به تدریج وصل خواهند شد.

در واقع با توجه به حصول ثبات بازار تلفن همراه د شرایط کنونی، و همچنین ثبات و بهبود وضعیت نسبت به گذشته، این طرح به مرحله اجرا گذاشته شد. البته باید خاطرنشان کنیم که در حال حاضر نیز رکود مختصری که البته کاملا طبیعی بنظر می رسد،در حوزه مربوط به گوشی های تلفن همراه وجود دارد.

در همین راستا رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در خصوص مبحث رجیستری و گوشی‌هایی که مهر ماه در راستای این طرح قطع شده بودند به نکات بسیار مهم و تحسین برانگیزی اشاره نمودند.  از اینرو  طبق نظرات این ریاست محترم و با توجه به اینکه مدتی نه چندان  قبل در حدود  28 هزار تلفن همراه مسافری، بدلیل طرح رجیستری قطع شده بودند، اما هم اکنون و طبق قول وزیر صنعت و جلسات متعدد با مسئولین کشوری، و مقامات مرتبط،تصمیم برآن شده است که  مساعدت جهت وصل مجدد این نوع گوشی ها انجام گیرد.

لازم به ذکر است که در میان این 28 هزار دستگاه، گوشی مشکل دار نیز وجود دارد که خمین عامل موجب شده است تا وصل شدن گوشی های طبق اولویت و به تدریج انجام پذیرند تا بدین گونه فرصت دوباره از قاچاقچیان سلب شود.

در انتها شایان ذکر است که با توجه به حجم سنگین مالی این تلفن های همراه، باید تمامی موارد با احتیاط و طبق برنامه ریزی به پیش رود. برای درک هر چه بهتر مطلب و رقم بالای مالی، می توان بصورت میانگین هر دستگاه را پنج میلیون تومان  در نظرگرفته و متوجه عدد بسیار سنگین آن شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.