مجله سیم کارت

ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری ایرانسل

1 8,738

اپراتور ایرانسل بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور با ارائه سیم کارت های ایرانسل اعتباری توانست سهم بزرگی از بازار سیم کارت را از آن خود کند . هم چنین به عنوان دومین اپراتور کشور شناخته شود . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش ست تا با ارائه خدمات متنوع و متفاوت در حوزه دیجیتال رضایت مشترکین خود را جلب کند . هم چنین بر تعداد مشترکین خود بیافزاید . اپراتور ایرانسل به مشترکین سیم کارت های اعتباری خود اعلام کرده است افرادی که سیم کارت ایرانسل اعتباری اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل دارند می توانند اطلاعات کاربری خود را به روز رسانی کنند . با ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری ایرانسل و بروز رسانی این اطلاعات به ان ها طرح هدیه ارائه می شود .

به گزارش روابط عمومی اپراتور ایرانسل ، کلیه مشترکین اعتباری که اینترنت نسل 4  ثابت ایرانسل دارند . با ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری ایرانسل که شامل ایمیل و شماره موبایل است یک حجم اینترنت 5 گیگا بایتی هفت روزه هدیه بگیرند . طرح هدیه ویژه پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه ( از طریق رمز یکبار مصرف ) کاربر ، فعال خواهد شد .

ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری ایرانسل

ایرانسل ( irancell ) چند سالی است که این طرح را اجرا کرده که از بسیاری از اتفاقات جلوگیری کرده است . در واقع اپراتور ها چندین سال است که به مشترکین خود اعلام کرده اند برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی اگر سیم کارتی با نام خود دارند که از آن استفاده نمی کنند حتما آن را بسوزانند . اگر سیم کارتی دارید که غیر فعال است و یا آن را گم کرده اید حتما آن را بسوزانید .

افرادی که سیم کارت ایرانسل با نام خود دارند ولی آن را گم کرده اند و یا از آن ها دزدیده است و یا از آن استفاده نمی کنند . یا حتی اگر شماره “سیم کارت ایرانسل” مفقودی خود را نمی دانند . از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند از آن اطلاع کسب کنند . با ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری ایرانسل شماره سیم کارت خود را پیدا کنند . از داخل همان اپلیکیشن می توانند نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام کنند .

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.