مجله سیم کارت

پخش زنده مسابقات هندبال از لنز ایرانسل

0 74

اپلیکیشن لنز اولین تلویزیون اینترنتی است که اپراتور ایرانسل ارائه داده است تا مشترکین از طریق لنز بتوانند برنامه های منتخب خود را تماشا کنند . ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود را قرار دهد .
پخش مسابقات هندبال از لنز ایرانسل
ایرانسل ( irancell ) در اقدامی جدید حامی تیم ملی هندبال ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا شده است . تیم ملی هندبال ایران از 28 دی ماه 11 بهمن 1400 در شهر دمام عربستان صعوی به مسابقه می پردازد و ایرانسل حامی این تیم است . “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است که از 14 دی ماه 1400 طی قرار دادی رسما حامی ورزش هندبال کشور شد . تیم ملی هندبال ایران در اولین مسابقه خود که سه شنبه 28 دی ماه می باشد به مصاف استرالیا می روند ، این مسابقه ساعت 16:30 برگزار خواهد شد . دومین مسابقه تیم ملی هندبال پنج شنبه 30 دی ماه ساعت 16:30 می باشد که ایران به مصاف تیم هندوستان می رود . سومین و آخرین دیدار تیم ملی شنبه 2 بهمن ساعت 18:30 با تیم میزبان عربستان صعودی می باشد .
علاقه مندان این ورزش می توانند بازی های تیم هندبال را از طریق اپلیکیشن لنز مشاهده کنند و افرادی که اپلیکیشن لنز را ندارند می توانند به صورت رایگان دانلود و نصب کنند .
کاربران سیم کارت ایرانسل می توانند به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک این مسابقه را تعرفه تمام بهای اینترنت مشاهده کنند . علاقه مندان از طریق شبکه لنز اسپورت پلاس در لنز ایرانسل به نشانی  Lenz.irمی توانند مسابقات این دوره تیم ملی هندبال را تماشا کنند .
اپلیکیشن لنز اولین تلویزیون اینترنتی در کشور است که توسط ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ارائه شده است . کاربران اپلیکیشن لنز می توانند آن را بدون پرداخت هیچ هزینه ای دانلود کنند . با دانلود و نصب لنز می توانند به مجموعه ای از جدید ترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی دسترسی  داشته باشند . علاوه بر این می توانند به پخش برنامه های رنده تلویزیونی ، مسابقات و برنامه های ورزشی نیز دسترسی پیدا کنند . در همین راستا نیز مسابقات قهرمانی مردان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان – سوئد 2023 به صورت مستقیم از اپلیکیشن لنز پخش خواهد شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.