مجله سیم کارت

پیام تبریک روز خبرنگار رایتل و سامانتل

0 38

اپراتور های رایتل و سامانتل در تاریخ هفدهم مرداد ماه ، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفتند . مدیر عاملان هر دو اپراتور هر کدام به طور رسمی این روز را به خبرنگان تبریک اعلام کردند .

یاسر رضا خواه مدیر عامل "رایتل" در متن پیامش اعلام کرد : نام‌ گذاری روز ها به یاد اصناف و شغل های اثر گذار در جامعه فرصتی ا‌ست برای دریافت اهمیت ‌شان . در میان این روز نگاری‌ های تقویمی ، روز خبرنگار اما حلاوت و شیرینی دیگری دارد زیرا که حضور اثر گذاران در این عرصه ، با روز و شب ما مردمان جامعه گره خورده است . آن ها واسطه‌ ی بین ما و تحولات جهان پیرامون ما هستند ، واسطه رساندن اخبار و اتفاقات به دست ما ، واسطه آگاهی ما از آن چه رخ می ‌دهد . آن ها زندگی خود را به خبر ها تنیده ‌اند تا من و ما بتوانیم در سر خط خبر ها ، در میان زندگی ‌مان بدانیم چه پیش آمده است . وظیفه خطیری که آنها با وسواس به دوش می ‌کشند تا گردش اطلاعات مخدوش نشود ، تا حلقه وصلی شوند بین مردم و مسئولین یا جامعه و وقایع . تبریک گفتن این روز به خبرنگاران عزیز، کم ترین کاری‌ است که می ‌توان برای سپاس گزاری از شرف و آبروی شاغلان این عرصه انجام داد . پس من نیز از طرف خود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، از خبرنگاران سخت کوش تشکر کرده و روز خبرنگار را به این عزیزان در هر عرصه از پهنه این شغل تبریک می ‌گویم . امید است که صداقت و درست کاری روزنامه ‌نگاران و خبرنگاران ، سبب بهبود بیش از پیش عرصه اطلاع ‌رسانی در کشور عزیزمان ایران شود . 

و در ادامه مهندس مرتضوی مدیرعامل "سامانتل" ، اپراتورنسل جدید تلفن همراه ، طی پیامی هفدهم مرداد ، روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان رسانه های ایران تبریک گفت .مهندس مرتضوی درمتن پیام خود آورده است : خبرنگاران ، مروجان دانایی و پیام آوران آگاهی برای جامعه هستند که با تلاشی خستگی ناپذیر همه رخداد ها ، تصمیمات ، اندیشه ها  ، تغییرات ، گفتگو ها ، حرف ها ، کشفیات ، اختراعات ، یافته ها ، عجایب ، تضاد ها ، تضارب ، تعهد ها و هزاران موضوع جذاب و مهم کشور و جهان را با نوشته ، عکس ، فیلم ، صوت ، تصویر ، طرح وهمه ی شیوه های هنرمندانه از طریق کانال های ارتباطی به گوش مردم می رسانند . روزخبرنگار دراین مرز و بوم فرصتی است که تشنگان خبر یک صدا بگویند :

خبرنگار عزیز این روز ها که خبر های بسیاری در رسانه های رنگارنگ با سرعت و کثرت منتشر می شوند ، ما خبر های شما را هر روز می شنویم ، باور می کنیم و بر اساس آن تصمیم می گیریم . سامانتل شیوایی قلمت را تحسین ، صداقتت را طلب و تلاشت را در انجام رسالت آگاهی بخشت ارج می گذارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.