مجله سیم کارت

کد دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول

0 754

کد دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول

همراه اول ( MCI ) با ارائه کد های دستوری همراه اول سامانه جامع خدمات این اپراتور ، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده است. مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند به سادگی و به صورت کاملا رایگان ، با شماره‌گیری کد های دستوری همراه اول سامانه جامع خدمات همراه اول و همچنین اتصال به سامانه جامع خدمات، به کلیه خدمات و طرح‌‌های همراه اول دسترسی داشته باشند. کد ارائه برای اتصال مشترکین به این سامانه *10#  می باشد . تمامی کاربران می توانند کد مربوطه را بر روی گوشی‌های خود شماره ‌‌گیری نمایند.

کد های دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول

در واقع همانطور که می دانید خرید سیم کارت همراه اول دائمی و شماره رند این اپراتور دارای محبوبیت بیشتری می باشد . بنابراین دانستن کدهای این اپراتور جزو ضروریات به حساب می آید. سیم کارت 0912 اقساطی نیز طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است و همراه اول قصد دارد با این طرح اقساطی بیشتر مخاطبان را اذعان خود کند.

# 10 *

دقت داشته باشید که کار با کد های دستوری سامانه جامع خدمات همراه اول رایگان و بسیار ساده می باشد. بنابراین کافی است تنها با به خاطر سپردن کد *10# به کلیه خدمات و طرح‌‌ های همراه اول دسترسی خواهید داشت. از این رو پس از اتصال به سامانه می ‌‌توانید در یک نگاه کلیه خدمات و همچنین طرح‌‌های همراه اول را مشاهده کرده . از داخل منوی ارائه شده، گزینه مورد نظر را انتخاب نمائید. به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب گزینه‌ها حتما باید از اعداد انگلیسی استفاده کنید.

 

شایان ذکر است که وصل شدن به این سامانه با هر نوع گوشی امکانپذیر می باشد . هیچ محدودیتی وجود ندارد. از این رو بر خلاف سامانه های دیگر (مانند SMS) استفاده از آن به نوع تلفن همراه و همچنین زبان نوشتاری آن بستگی نخواهد داشت. علاوه بر این، برای دسترسی به سطوح جلوتر نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی نیست و کاربران می‌توانند با استفاده از کدهای میانبر، مستقیماً به بخش مورد نظر دسترسی داشته باشند.

حال برخی از این کدها به قرار زیر می باشند.

کد های دستوری همراه اول

قبض پایان دوره *10*111#  دائمی
قبض میاندوره *10*112#  دائمی
 انتقال اعتبار *10*113# دائمی
 درخواست عدم چاپ قبض *10*1141# دائمی
 درخواست چاپ قبض *10*1142# دائمی
 وضعیت کنونی چاپ قبض *10*1143# دائمی
 فعالسازی هدیه پرداخت الکترونیکی *10*1151# دائمی
 راهنمای هدیه پرداخت الکترونیکی *10*1159# دائمی
خرید شارژ *789*999# اعتباری
 دریافت موجودی *10*121#  اعتباری
 هدیه وفاداری *10*122#  اعتباری
 هدیه شارژ ویژه بانوان *10*123#  اعتباری
 هدیه جوانان *10*124#  اعتباری
 راهنمای هدایا *10*129#  اعتباری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.