مجله سیم کارت

کد های دستوری ایرانسل

0 426

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ عنوان اولین ارائه دهنده فناوری نسل پنجم را نیز از آن خود کرده است . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها در تلاش است تا بتواند متنوع ترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهد . اپراتور ایرانسل ( irancell ) برای مشترکین سیم کارت های خود کد های دستوری ارائه کرده است . تا بتوانند از طریق آن کد های دستوری به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . در واقع با حضور اپراتور های فعال دیگر و رقابتی شدن آن ها برای کسب رضایت مشتری ، اپراتور ها به دنبال ارائه روش هایی هستند . تا مشترکین سیم کارت های ان ها به آسانی و در کوتاه ترین زمان به خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

کد های دستوری ایرانسل

اپراتور “ایرانسل” نیز یکی از این اپراتور ها است . که برای دسترسی آسان مشترکین سیم کارت های خود به خدمات این اپراتور کد های دستوری را ارائه کرده است . کاربران با شماره گیری کد های اعلامی از سیم کارت ایرانسل خود می توانند به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند . علاوه بر این اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را نیز ارائه کرده است تا مشترکین بتوانند از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات ایرانسل دسترسی پیدا کنند . در واقع کلیه مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من به اسانی به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند . هدف سایت سیم کارت از ارائه این مقاله این است که کاربران “سیم کارت ایرانسل دائمی” و اعتباری با کد های دستوری ایرانسل آشنا شوند .

کاربران می توانند با شماره گیری این کد ها که با علامت * شروع شده و با # به پایان می رسد . خیلی راحت و سریع به خواسته خود برسد . فقط کافی است کد مورد نظر خود را در قسمت شماره گیر گوشی همراه خود وارد کنند و کلید تماس را برای انجام عملیات بزنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.