مجله سیم کارت

کسب رتبه برتر رایتل برتر در همایش سراسری شستا  

0 53

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است و به تازگی رتبه برتر را در رتبه بندی شرکت های شستا را کسب کرده است . لوح و تندیس شرکت برتر در همایش سراسری شستا به شرکت خدمات ارتباطی رایتل ( rightel ) اهدا شد . اپراتور رایتل در رتبه بندی شرکت های برتر شستا سال 1401 موفق به کسب رتبه برتر شد .

کسب رتبه برتر رایتل برتر در همایش سراسری شستا

به گزارش روابط عمومی رایتل ، همایش سراسری شستا در حالی عصر پنجشنبه ( 23 تیر ماه 1401 ) به کار خود پایان داد . که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در رتبه‌ بندی شرکت ‌های تابعه شستا موفق به کسب رتبه برتر شد . کسب این رتبه برای اپراتور رایتل بسیار موفقیت آمیز بود و رایتل بسیار  از این رتبه بندی خوشحال است . این همایش در روز های 22 و 23 تیر ماه 1401 برگزار شد .

یاسر رضا خواه ، مدیرعامل رایتل است که در این همایش حضور داشت . مدیر عامل اپراتور بزرگ رایتل ، این تندیس را از دست میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی دریافت کرد . مدیر عامل رایتل در این همایش از دریافت این لوح و تندیس بسیار ابراز خرسندی کرد . لوح و تندیس شرکت برتر در همایش سراسری شستا به شرکت خدمات ارتباطی رایتل اهدا شد .

محور های همایش شستا

این همایش ، با شعار « شستا ؛ گام دوم ، اقتصاد مردمی ، ایران قوی » ۲۲ و ۲۳ تیر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد . که این همایش ، هم ‌زمان با هفته تامین اجتماعی در مرکز همایش ‌های بین ‌المللی صدا و سیما برگزار شد .
« تولید ؛ نوآوری ، اقتصاد دانش ‌بنیان » ، « تولید ؛ سرمایه‌ گذاری و تامین مالی » ، « تولید ؛ هم ‌افزایی ، ارزش‌ آفرینی » ، « تولید ؛ تحول ، برنامه ‌ریزی و مدیریت راهبردی » ، « تولید ؛ حاکمیت شرکتی ، شفافیت و انضباط مالی » ، « تولید ؛ اقتصاد مردمی ، بازار سرمایه » ، « تولید ؛ سرمایه انسانی ، پرورش » ، « مدیران گام دوم انقلاب » ، از جمله محور هایی بود که در این همایش از طریق مدیران و صاحب ‌نظران مورد هم ‌اندیشی و بررسی قرار گرفت .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.