مجله سیم کارت

گلکسی اس 10 لایت مجهز به لرزش اپتیکال خواهد بود

0 20

گلکسی اس 10 لایت مجهز به لرزش اپتیکال خواهد بود

اینروزها خبرهای بسیار متنوعی از گوشی های "گلکسی اس 10 لایت" به گوش می رسد. طبق گزارشات بدست آمده کمپانی سامسونگ هفته بعد گوشی های گلکسی اس 10 لایت خود را در نمایشگاه CES معرفی خواهد نمود. بر همین اساس جزئیاتی از این گوشی مطرح شده است که مبنی بر لرزش گیر اپتیکالی جدید می باشد. در واقع طبق گزارشات بدست آمده گوشی های گلکسی اس 10 لایت مجهز به سیستم لرزش گیر اپتیکالی جدید خواهند بود.

در همین راستا مطلع شدیم  که کمپانی "سامسونگ" قصد دارد در جریان همین همایش از دو مدل گوشی موبایل خود با نامهای گلکسی اس 10 لایت و همچنین گلکسی نوت 10 لایت رونمائی کند.

لازم به ذکر است که این کمپانی از مدتی پیش بر روی این مدل گوشی های خود تمرکز کرده است و به احتمال زیاد این گوشی های نیز مثل سایر محصولات دیگر این کمپانی کره ای دارای امکانات مناسبی خواهند بود زیرا طبق گزارشات بدست آمده این کمپانی ترفندها و ویژگی های جدیدی را به این دو محصول جدید خود اضافه نموده است که بنظر خاص و هیجان انگیز خواهد بود.اما تا کنون جزئیات زیادی از ریز این گوشی های مطرح نشده است.

طبق گزارشلت رسیده از منابع معتبر، گوشی های سامسونگ جدید با عنوان گلکسی اس 10 لایت به احتمال زیاد با سیستم ارزش گیر اپتیکال جدید عرضه خواهند شد. این منبع معتبر که بعنوان Ice universe شناخته شده است ، در افشای جدید خود اعلام کرده است که گوشی های گلکسی اس 10 لایت  از یک فناوری بی‌نظیر OIS در گوشی استفاده  خواهند نمود که به طبع این فناوری  بهتر از هریک از گوشی‌های پرچم‌دار فعلی خواهند بود.

بنابراین با تمام بیانات ذکر شده ،بهتر است بدانید که در حال حاضر فناوری ذکر شده بر روی گوشی های گلکسی اس 10 متمرکز می باشد و فعلا اخباری در مورد دو گوشی بعدی و استفاده از این فناوری در دسترس نمی باشد. اما با تمام این اوصاف تصور می شود گوشی های گلکسی اس 11 و یا گلکسی اس 20 کمپانی سامسونگ نیز مجهز به سیستم لرزش گیر اپتیکال باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.