مجله سیم کارت

گلکسی اس 11 با قابلیت فیلمبرداری 8k

0 263

گلکسی اس11 با قابلیت فیلمبرداری 8k معرفی می شود

در دنیای رقابتی فناوری و تکنولوژی برخی از رقبای شرکت سامسونگ جدیدا در زمینه فیلم برداری با گوشی امکانات بسیار جذابی را ارائه کرده‌ اند . از همین رو کمپانی سامسونگ نیز تصمیم گرفت برای عقب نیوفتادن  از دیگر شرکت های رقیب ، در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شود . خبر ها حاکی از ان است که، “گلکسی S11”در زمینه‌ی دوربین حرف های زیادی دارد . حالا بر اساس گزارشات گلکسی اس 11 از قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 8K پشتیبانی می‌ کند .

گلکسی اس 11

لازم به ذکر است زمانی که سامسونگ از تراشه اگزینوس 990 رونمایی کرد ، چنین احتمالاتی مطرح شد. گوشی‌ های گلکسی S11 همراه با تراشه اگزینوس 990 به بازار عرضه می‌ شوند . این تراشه از فیلم برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌ کند . علاوه بر اعلام منبع موثق ، طی بررسی کد های مربوط به اپلیکیشن دوربین سامسونگ در نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0، شواهدی مبنی بر وجود قابلیت فیلمبرداری 8K پیدا شد . این طور به نظر می رسد که گلکسی اس 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌ برد .

این گوشی از دوربین اصلی 108 مگا پیکسلی بهره می‌ برد . یکی از دلایلی که برای دوربین این گوشی اسم رمز هابل ( اشاره به تلسکوپ هابل ) انتخاب شد این است که انتظار می‌ رود زوم اپتیکال 5 برابری را با کیفیت منحصر به فردی به وجود می اورد . لازم به ذکر است که گوشی‌ های گلکسی اس 11 در ابتدا سال آینده میلادی معرفی خواهند شد . به نظر می رسد که در اینده ای نزدیک با گوشی های بسیار جذاب و پیشرفته ای رو به رو خواهیم شد . پس حتما خبر های جدید را از سایت سیم کارت دنبال کنید . چون هر چقدر به زمان معرفی نزدیک‌ تر شویم ، به حجم خبر های موثق مربوط به آن‌ها افزوده می‌ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.