مجله سیم کارت

گلکسی نوت 20

0 1,128

سامسونگ قرار است طی مراسمی از گلکسی نوت 20 خود رونمایی کند . “سامسونگ” که در ارائه گوشی های هوشمند در جایگاه بالایی قرار دارد . قرار است در مراسمی که در تاریخ 15 مرداد ، توسط این شرکت بزرگ برگزار می شود نوت 20 را معرفی کند . علاوه بر این طبق اطلاعات افشا قرار است سامسونگ در این مراسم از گجت های دیگر خود نیز رونمایی کند که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت .

گلکسی نوت 20

گلسی نوت 20 که در این مراسم قرار است رونمایی شود . در دو مدل قرار است 6.42 اینچی و 6.9 اینچی ارائه خواهد شد . هر دو گوشی از تراشه اسنپ دراگون 865 پلاس یا اگزینوس 990 بهره می برند . گفته می‌ شود مدل استاندارد از نمایش گر مبتنی بر رفرش ریت 60 هرتز و رزولوشن 1080p بهره می ‌برد . ولی مدل اولترا رفرش ریت 120 هرتز را برای کاربران به ارمغان می‌ آورد . که به لطف بهره‌ گیری از پنل جدید ، فشار چندانی بر روی باتری وارد نمی‌ شود .

مدل استاندارد گلکسی نوت 20 مجهز به 8 گیگا بایت حافظه رم و 128 گیگا بایت حافظه داخلی است . مدل اولترا هم با 12 گیگا بایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگا بایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌ رسد . به نظر می‌ رسد فقط گلکسی نوت 20 اولترا از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌ کند و مدل استاندارد فاقد چنین مشخصه‌ ای است .

گلکسی تب اس 7

گلکسی تب اس 7 یکی دیگر از محصولاتی است که قرار است رونمایی شود . سامسونگ از معدود شرکت ‌هایی است که هم چنان به ساخت تبلت‌ های اندرویدی رده‌ بالا ادامه می‌ دهد . در این رویداد قرار است سامسونگ از دو مدل تبلت گلکسی تب اس 7 رسما رونمایی کند که ظاهرا از تراشه اسنپ‌ دراگون 865 پلاس و حداقل 6 گیگا بایت حافظه رم و 128 گیگا بایت حافظه داخلی بهره می ‌برند .

گلکسی اس واج 3

سامسونگ حدود دو سال قبل از ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی کرد و بعد از مدت‌ ها قرار است جانشین آن را معرفی کند . گلکسی واچ 3 در دو اندازه 45 میلی‌ متری با نمایش گر 4.1 اینچی و 41 میلی‌ متری با نمایش گر 1.2 اینچی روانه ‌ی بازار می‌ شود . طبق اعلام یکی از افشا گران ، همان سنسور های موجود در بدنه گلکسی واچ اکتیو  2 ، برای این گجت مورد استفاده قرار گرفتند . ظاهرا باقی قطعات سخت‌ افزاری هم تا حد زیادی بدون تغییر مانده‌ اند . سایت SamMobile هم گزارش داده هر دو مدل گلکسی واچ 3 از همان باتری‌ های گلکسی واچ اکتیو 2 بهره می‌ برند و این یعنی می ‌توانیم انتظار عمر باتری 2 روزه را داشته باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.