مجله سیم کارت

گوشی هایی با بیشترین طول عمر باتری

0 397

پرچمداران گوشی های سال 2020 انتخاب شد و در این میان گوشی هایی که بیشترین طول عمر را دارند نیز مشخص شدند . در این مقاله میخاهیم به پرچمداران در زمینه طول عمر باتری گوشی های هوشمند بپردازیم :

شیائومی 10 پرو گوشی با عمر بالا باتری

در میان گوشی های هوشمند ، گوشی هوشمندی که در صدر این جدول قرار دارد شیائومی 10 پرو است . با عملکردی نزدیک به سایرین در صدر قرار دارد . با این که هنوز محصوات خود را در آمریکا نمی تواند به فروش برساند . ولی با این حال بازار های یگر دنیا را در دست بگیرد . مردم سایر نقاط جهان می‌ توانند با “شیائومی” می 10 پرو ، تجربه بی ‌نظیری از کار با یک پرچم ‌دار اندرویدی با باتری فوق‌ العاده داشته باشند .

این مدل گوشی هوشمند شیائومی ، در کنار استفاده از پردازنده بسیار بهینه اسنپدراگون 865 ، رابط کاربری سبک و کم مصرف MIUI هم در دستیابی به چنین نتیجه شگفت‌ انگیزی به باتری 4500 میلی‌ آمپر ساعتی می 10 پرو کمک شایانی کردند . طبق تست روی این گوشی ، بیشترین طول عمر باتری را دارد . می توان با آن 14 ساعت و 12 دقیقه وب گردی ، 11 ساعت و 30 دقیقه تماشای ویدئو و 10 ساعت بازی انجام داد .

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

گوشی هوشمندی که در رده دوم این دسته بندی قرار دارد سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا است .دارای بزرگ ترین باتری است باتری 5000 میلی آمپر ساعت دارد . این گوشی ، گوشی با عمر بالا باتری است . با نگاهی به تست ‌ها می‌ توان گفت این محصول در تمامی بخش‌ ها به خصوص در تماشای ویدئو با عملکرد فوق‌ العاده خود ،  تقریبا تمام رقبا را پشت سر گذاشته است  . متاسفانه این امتیاز در شرایطی است که که اس 20 اولترا روی رفرش ریت 60 هرتز تنظیم بوده است .

در واقع وقتی رفرش ریت را به 120 هرتز افزایش دهید ، عمل کرد باتری‌ به قدری افت می‌ کند . دیگر نمی‌ توانیم این گوشی را در دسته بهترین ‌ها قرار دهیم . طبق تست ها روی این گوشی ، می توان با آن 12 ساعت و 23 دقیقه وب گردی ، 10 ساعت و 30 دقیقه تماشای ویدئو و 9 ساعت و 12 دقیقه بازی انجام داد .

وان پلاس 8

سومین جایگاه مختص وان پلاس 8 است و وان پلاس 8 یکی از بهترین گوشی‌ هایی است . وان پلاس تاکنون تولید کرده که این موضوع در رابطه با باتری آن نیز صدق می ‌کند . این گوشی ، گوشی با عمر بالا باتری است . علی ‌رغم بهره‌ مندی از چیپست اسنپدراگون 865 ، این گوشی ارزان‌ ترین پرچم‌داری است . در بین محصولات معرفی در دسته اول این بررسی می ‌توانید خریداری کنید . با یک باتری 4300 میلی ‌آمپر ساعتی ، وان پلاس 8 تعادل بسیار خوبی در انجام تمام کارهای روزمره دارد . می‌ تواند کاربران را چه در وب‌ گردی و چه در انجام بازی‌ ها همراهی کند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.