مجله سیم کارت

گوشی های تاشو سامسونگ

0 2,119

سامسونگ که از پرچم داران در حوزه تولید گوشی های هوشمند است . به تازگی مشغول ساخت و طراحی و ارائه گوشی های هوشمند تاشو است . یکی از اهداف سامسونگ در ارائه گوشی های تا شو مقرون به صرفه بودن آن است . گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ از گوشی های تاشو سامسونگ است و از پرچم داران گوشی های تا شو است . لولای تا شوی آن به صورت عمودی است و یکی دیگر از گوشی های تا شو “سامسونگ” زد فیلیپ است . که بر خلاف گلکسی فواد 2 لولای تا شونده آن به صورت افقی است .

گوشی های تاشو سامسونگ

ولی سامسونگ در تلاش است که گوشی تاشو جدید را ارائه دهد که از گلکسی فولد 2 مقرون به صرفه تر باشد . گوشی که از آن نام بردیم با اسم گلکسی فولد E قرار است که رونمایی شود که این مدل مقرون به صرفه گوشی های تا شو سامسونگ است . این انتظار می رود که این گوشی با قیمت حدودی 1100 دلار وارد بازار شود و در مقایسه با گوشی گلکسی فولد 2 بسیار ارزان قیمت محسوب می شود . در واقع طبق اطلاعات اعلامی که سامسونگ در کل در حال ساخت سه مدل گوشی تاشو جدید است که جدیدا گوشی های تاشو زیاد است . تمام شرکت های سازنده گوشی های همراه در تلاش برای ارائه طرح های متفاوتی از این مدل گوشی های تاشو هستند .

گوشی گلکسی فولد E

گوشی گلکسی فولد E در واقع گلکسی فولد لایت نام دارد . نامی که برای آن ارائه کرده است به این نام است و این احتمال می رود که فقط در بخش داخلی دارای نمایشگر است . از سه گوشی که از سمت سامسونگ دو تای آن ها دارای نمایش گر پلاستیکی و یکی آن ها دارای نمایشگر شیشه ای است . گلکسی فولد 2 به احتمال زیاد در ماه آگوست معرفی شود و طراحی این گوشی ترکیبی از طراحی گلکسی فولد و گلکسی زد فیلیپ خواهد بود . باید این نکته را نیز بگوییم که در گوشی گلکی فولد 2 به احتمال زیاد حاشیه های نمایشگر بیرونی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد . دوربین های این گوشی که تا حد زیادی مشابه گلکسی اس 20 پلاس خواهد بود . در کل با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی های تاشو جدید سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی فاش شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.