مجله سیم کارت

گوشی های جدید سونی مجهز به 6 دوربین می باشد

0 163

رقابت بین سازندگان گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر و حساس تر می شود . هر کدام از کمپانی ها در تلاش هستند تا در این عرصه بر رقبای خود پیشی بگیرند . یکی از نکاتی که در طراحی گوشی ها بسیار حائز اهمیت بوده و هیجان انگیز می باشد دوربین گوشی های جدید سونی می باشد . هم اکنون هر کدام از برندها در حال ارائه ، رونمایی و رندر از گوشی های هوشمند خود با قابلیت های 4 و 5 دوربین می باشند .

گوشی های جدید سونی مجهز به 6 دوربین می باشد

گلکسی نوت10پرو که از دوربین 4 گانه در گوشی خود بهره خواهد برد . یا نوکیا 9 که با بهره گیری از دوربین 5گانه جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده است . در این میان “سونی” نیز دست به کار شد . می خواهند گوشی هوشمند با قابلیت دوربین 6گانه بسازد . با توجه به اخبار از Max J می توان گفت که سونی در حال توسعه ی یک گوشی اکسپریا است که از 6 دوربین اصلی بهره می‌برد . هنوز هیچ رندر و یا خبر موثقی از خود کمپانی سونی در این باره مطرح نشد .

بنابراین هیچ تصویری از این مدل گوشی در دسترس نیست و تصویرهای منتشر در حد فرضیه می باشد . در همین راستا احتمال می رود دوربین سلفی دوگانه در بالای نمایش گر گنجانده شود . با توجه به اخباری که چندی پیش درباره فروش پایین و یا حتی خروج سونی از بعضی از کشور ها به گوش می رسد . احتمال می رود سونی با این کار می خواهد جایگاه قبلی خود را در بازار حفظ . شروع به توسعه و نوآوری در طراحی و تکنولوژی گوشی های هوشمند خود نماید.

گوشی جدید

حال با توجه به نکات ذکر و هم چنین روند فعلی دوربین های چندگانه احتمالا دوربین های این مدل گوشی ها شامل دوربین معمولی ، دوربین تله‌فوتو و دوربین اولترا واید خواهد بود . هم چنین به احتمال زیاد سنسور سه‌ بعدی ToF و دو سنسور سیاه و سفید برای ثبت تصاویر در محیط‌ های تاریک در این مدل گوشی ها تعبیه باشند . با توجه به مدل های ارائه از طرف سونی در قبال اکسپریا1 و گوشی میان‌ رده اکسپریا 10 احتمالا ابعاد نمایش گر آن دارای نسبت تصویر 21:9 باشد . البته تمام این بیانات در حد تصور و هم چنین سابقه طراحی های قبلی کمپانی بزرگ سونی می باشد . تا ارائه ی رندری از این گوشی و یا اخبار موثق از سمت خود کمپانی سونی همه ی این تصورات در هاله ای از ابهام قرار خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.