مجله سیم کارت

یکسال بدون قبض با ایرانسل

1 1,554

ایرانسل در حرکتی جالب به مشترکین سیم کارت های دائمی طرح یکسال بدون قبض با ایرانسل را ارائه داد .

مشترکین دائمی ایرانسل شامل چند دسته می باشند:

  • دسته اول مشترکینی که از ابتدا سیم کارت دائمی ایرانسل را خریداری کرده اند
  • دسته بعدی افرادی هستند که سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کرده اند
  • و دسته ی بعدی افرادی که از سیم کارت های دائمی آی سیم استفاده می کنند.

در واقع ایرانسل با ارائه ی سیم کارت دائمی به کاربران خود شرایطی را فراهم کرده است تا مشترکین بتوانند با صرفه هزینه اندک از مزایای بی شماری که این اپراتور در اختیار کاربران و مشترکین خود قرار می دهد استفاده کنند.خدمات ایرانسل شامل مخارج مکالمات، پیامک‌ها و اینترنت می باشد . مشترکین آی سیمی یا همان دائمی ایرانسل می توانند قبض تلفن همراه خود را هر دو ماه یکبار با احتساب ریز مکالمات که به آدرس ایمیلشان ارسال می شود دریافت نمایند.

حال اینبار ایرانسل در جهت حفظ رضایت مندی بالای مشترکین خود قصد دارد از مشترکین خوش حساب خود قدردانی کند . ایرانسل یکسال بدون قبض با ایرانسل را ارائه کرده است . که این قدردانی همراه با ارائه خدمات بیشمار و ویژه ای می باشد.به موجب این طرح مشترکین دائمی سیم کارت های ایرانسل می توانند به راحتی و با پرداخت به موقع قبض موبایل خود یکسال بصورت رایگان از خدمات سیم کارت خود بهره مند شوند.

یکسال بدون قبض با ایرانسل

  • مشترکینی که از طرف ایرانسل بعنوان مشترکین برگزیده انتخاب شده اند تا مدت یکسال می توانند از پرداخت قبض تلفن همراه خود معاف شوند.سقفی که برای این تخفیف در نظر گرفته شده است تا 500 هزار تومان می باشد .
  • این طرح برای تمام مشترکینی که از سیم کارت های دائمی ایرانسل  استفاده می کنند . همچنین مشترکانی که سیم کارت اعتباری ایرانسل خود را به سیم  کارت دائمی تبدیل کرده اند . همچنین برای کلیه ی مشترکان دائمی ایرانسل قابل استفاده می باشد.
  • 100 نفر از مشترکینی که قبض میان دوره خود را تا پیش از روز چهارم ماه پرداخت نمایند می توانند از این طرح استفاده نمایند.
  • 200 نفر از مشترکینی که قبض پایان دوره خود را تا قبل از روز دهم پرداخت نمایند می توانند از این طرح برخوردار شوند.

باید در نظر داشته باشید که مشترکین سیم کارت های ایرانسل ( irancell ) در صورت تغییر اپراتوری خود به اپراتور دیگر از این لیست خارج می شوند . در صورت برگشت مجددا به شبکه ی ایرانسل امکان دسترسی به این شرایط و یا جایزه خود را نخواهند داشت .

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل جهت بهره مندی از این امکانات پس از پرداخت قبض تلفن همراه خود می تواند . عدد 1 را به شماره 2121 که رایگان می باشد ارسال نموده و از این طرح استفاده نمایند.

برای بهرمندی از این سرویس کافیست پس از پرداخت قبض خود، عدد 1 را به صورت رایگان به 2121 پیامک کنید.

1 نظر
  1. سعید علوی می گوید

    عرض خدا قوت به عزیزان!
    عدد یک و عدد ۲۱۲۱ را به حروف انگلیسی وارد کردم ولی ارسال نمیشود. ممنونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.