مجله سیم کارت

یک کد برای تمام خدمات اینترنتی همراه اول

0 40

با توجه به تلاش روز افزون اپراتور همراه اول جهت سهولت و راحتی کار مشترکین خود، این اپراتور با اقدامی تحسین برانگیز اینبار نیز دست به کار شده و با ارئه خدماتی جدید و به روز مشترکین خود را غافلگیر کرده است.
در طی گزارشی که از "همراه اول" در سایتهای معتبر منتشر شده این اپراتور برای یکپارچه سازی و متمرکز شدن خدمات اینترنتی از یک کد ussd (کد خدمات اینترنتی) استفاده می کند.و به این شکل تمامی خدمات اینترنت همراه بصورت یکجا به مشترکین اعلام میشود.روش استفاده از این کدها بسیار ساده بوده و مشترکین براحتی می توانند با وارد کردن کد ستاره 100 مربع  ،این خدمات را مشاهده کرده و از آن استفاده کنند.

حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کد ussd چیست؟
کد ussd به کدهایی گفته می شود که با * شروع شده و به # ختم می شوند.به همه ی این کدها ussd گفته می شود.این کدها  برای اجرا نیاز به هیچ نرم افزار خاصی ندارند و مشترکین  به راحتی می توانند با وارد کردن چند عدد برروی گوشی تلفن همراه  با اپراتور و بانک نیز در ارتباط باشند.

همراه اول برای سهولت کار مشترکین خود و جلب رضایتمندی و افزایش فروش سیم کارت های خود  به بهترین شکل در حال ارائه  خدمات می باشد.همانطور که می دانید قبلا همراه اول برای هر کدام از خدمات اینترنتی خود ussd های متفاوتی در نظر گرفته بود  که بی شک مشترکین برای استفاده از هر کدام از این کدها نیاز به تلاش برای پیدا کردن کد مربوطه داشتند که به طبع می توانست کاری دشوار و وقتگیر باشد.اما با صلاحدید و سیاست های  نوین و به موقع این اپراتور تحولی نو صورت گرفته و این سهولت جهت راحتی و استفاده به موقع مشترکین از طرف همراه اول در اخیار مشترکین این اپراتور قرار خواهد گرفت.

همچنین با ارائه این کدها کاربر یا مشترکین براحتی می توانند عملیاتی مانند اعلام موجودی ،انتقال وجه ،خرید شارژ ،پرداخت قبوض و خدمات اینترنتی را انجام دهند.

و در پایان متذکر می شویم که این کد از امروز یک شنبه 22 اردیبهشت 98 قابل اجرا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.