مجله سیم کارت

آئین بازگشایی مدارس با حضور رئیس‌ جمهور

0 118

با آغاز سال تحصیلی جدید رئیس جمهور کشور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آیین باز گشایی مدارس سخنرانی کرد و از ظرفیت های ایجاد شده و اهمیت پلتفرم شاد سخن گفت و در این مراسم به اهمیت پلتفرم شاد پرداخت . این مراسم صبح روز شنبه 3 مهر ماه 1400 و با شروع سال تحصیلی 1400-1401 برگزار شد و سرپرست وزارت آموزش و پرورش علی رضا کاظمی نیز در این مراسم حضور داشت و این مراسم به صورت زنده از طریق اپلیکیشن شاد پخش شد و این مراسم در مدرسه پسرانه فولاد فر شهر ری برگزار شد . رئیس جمهور کشور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این سخنرانی هزینه کردن در امر دانش را مهم دانست و یک نوع سرمایه گذاری اعلام کرد و در ادامه افزود : که باید ظرفیت های فضای مجازی فعال شود و توسعه و پیشرفت کشور در گرو توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش می باشد . مدیر عامل اپراتور همراه اول مهدی اخوان بهابادی نیز در این مراسم حضور داشت ، اپراتور همراه اول یکی از توسعه دهندگان اصلی این پلتفرم است که رئیس جمهور با اشاره به برنامه شاد از تمام تلاش گران عرصه آموزش در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد . رئیس جمهور کشور پلتفرم شاد را پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل دهنده زیر ساخت های آموزشی کشور دانست و اعلام کرد توسعه امکانات آموزش به پیشرفت کشور کمک شایانی خواهد کرد .

سرپرست وزارت آموزش و پرورش علیرضا کاظمی نیز در این مراسم حضور داشت و در پایان این مراسم سخنرانی کرد : و در بخشی از سخنان خود به اقدامات وزارت آموزش و پرورش پرداخت و اعلام کرد در این راستا با استفاده از ظرفیت تمام سازمان ها ، زمینه آموزش همگانی را فراهم آوردیم که شاد یک نمونه آن بود ، به این واسطه توانستیم چراغ آموزش را در کشور روشن نگاه داریم .

گفتنی است که پلتفرم شاد ، رسانه آموزشی – تعاملی ملی است که هم زمان با شیوع کرونا در کشور ، توسط "همراه اول" برای کمک به نظام آموزشی کشور پایه گذاری شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.