مجله سیم کارت

آزادی زندانیان در ماه رمضان توسط همراه اول

0 211

اپراتور همراه اول اولین و بزرگترین اپراتور برتر در ایران است و این اپراتور بزرگ در ماه رمضان 1401 پویش آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد را برگزار کرده است . اپراتور همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری این پویش کرده است . در این اقدام تعدادی از پدران و مادران جرائم غیر عمد آزاد خواهند شد و در ماه رمضان به آغوش گرم خانواد باز خواهند گشت . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور است که با برگزاری این پویش خیر خواهانه و معنوی تعداد زیادی از زندانیان را آزاد می کند .
آزادی زندانیان در ماه رمضان توسط همراه اول

اپراتور همراه اول در ابتدا از مشترکین سیم کارت های خود در خواست کرده است تا در این پویش مشارکت کنند . مشترکین “سیم کارت” های همراه اول با شرکت در این پویش می توانند به آزادی زندانیان بیشتری در ماه رمضان کمک کنند . علاوه بر مشترکین همراه اول سایر افراد نیز می توانند در پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت کنند . اپراتور همراه اول ( MCI )پیش از این نیز پویش های خیر خواهانه و معنوی در راستای مسئولیت اجتماهی خود برگزار کرده است .

نحوه مشارکت در پویش همراه اول آزادی زندانی جرائم غیر عمد در ماه رمضان

افرادی که تمایل دارند در این پویش خیر خواهانه و معنوی مشارکت کنند می توانند با شماره چهار رقمی 9998 تماس بگیرند . با شماره گیری رایگان با شماره 9998 و گوش کردن سوره یس در ماه رمضان می توانند در این پویش مشارکت کنند . همان طور که گفتیم تماس با شماره چهار رقمی 9998 همراه اول و گوش کردن سوره یس کاملا رایگان است . اپراتور “همراه اول” اعلام کرده است شما فقط به نوای دل انگیز قلب قرآن سوره یس گوش دهید . ما با گوش کردن شما زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد می کنیم .

آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان همواره از اقداماتی است که گروه های خیر خواهانه انجام می دهند . اپراتور همراه اول نیز در ماه رمضان 1401 نیز جزو آن گروه هایی بود است که پویش را راه اندازی کرده است . در راستای آزادی زندانیان این پویش را برگزار کرده است .
اپراتور همراه اول اعلام کرده است که در پایان پویش ختم یس قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در بین عزیزان شرکت کننده در پویش نیز انجام خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.