مجله سیم کارت

آغاز به کار دومین دوره کار آموزی همراه اول

0 37

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور در ایران است و این اپراتور بزرگ روز یک شنبه 18 مهر ماه 1400 دومین دوره کار آموزی خود را در ساختمان ستاره ونک برگزار کرد . مدیر عامل همراه اول ، مهدی اخوان بهابادی در دومین دوره کار آموزی خود اعلام کرد برای اصلاح و تحول سیستم کشور باید هزینه کرد و این هزینه با پای کار ایستادن پرداخت خواهد شد . اپراتور همراه اول اولین و بزطرگ ترین اپراتورد در کشور است و این اپراتور بیش از 100 میلیون سیم کارت واگذار کرده است و هم چنین 30 هزار سایت لوکیشن در سراسر کشور دارد و هم چنین بیش از 40 میلیون مشترک دیتا در کشور دارد و این اپراتور با اشاره به به موفقیت خود اعلام کرده است که افراد با ورود به دوره کار آموزی همراه اول می توانند با کارشناسان متخصص این اپراتور همکاری داشته باشند و حتی در انتهای دوره می توانند جذب این مجموعه نیز شوند . معاون توصعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول اعلام کرد که شما با ورود به دوره کار آموزی همراه اول در واقع وارد شرکتی شده اید که حدودا 7000 نفر نیروی مستقیم و غیر مستقیم دارد و به رشد شما کمک شایانی خواهد کرد .
مدیر آکادمی همراه اول اعلام کرد : حاصل برگزاری دوره نخست کار اموزی همراه اول انتخاب 19 نفر برگزیده به بخش جذب همراه اول بوده است و در دور چهار ماهه اول از میان 3500 ثبت نام کننده ، نهایتا 258 نفر برای مصاحبه انتخاب و از میان آن ها 40 نفر پذیرفته شدند و در دور دوم نیز از میان 5700 ثبت نام کننده ، 483 نفر به مصاحبه رسیدند و در پایان 70 نفر پذیرفته شدند که امروز در خدمت آن ها هستیم . کار آموزی "همراه اول" یک نوع کار آموزی سازمانی است و با کار آموزی دانشگاهی متفاوت است و کار آموزی سازمانی نیازی به معرفی نامه دانشگاهی ندارد و افراد و با هر مدرک تحصیلی می توانند در کار آموزی های سازمانی شرکت کنند .
فرآیند یک پارچه کارآموزی سازمانی آکادمی همراه نیز که در چهار ماه و در قالب چهار فاز اجرا می شود ، شامل چهار مرحله شناسایی ، ارزیابی ، آموزش و اجتماعی پذیری است ؛ فاز نخست به « آموزش » ، فاز دوم به « نظارت حین انجام وظیفه » و فاز سوم نیز به « تفویض و بهره برداری » می پردازد . نوع کارآموزی نیز به سه شکل « دستیاری » ، « مبتنی بر شغل » و « مبتنی بر پروژه » است گفتنی است ، در پایان این رویداد از کار آموزان برگزیده دور نخست دوره کارآموزی آکادمی همراه با اهدای لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد ..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.