مجله سیم کارت

آغاز فروش سیم کارت دائمی جوانان همراه اول

0 198

اپراتور همراه اول طرح فروش سیم کارت شماره های خاص برای جوانان را در اردیبهشت ماه 1401 را ارائه کرده است . کلیه جوانان که تا کنون اقدام نکرده اند می توانند در این طرح ویژه شرکت کنند . همراه اول اولین و برترین اپراتور تلفن همراه در ایران است و شماره های خاص خود را در طرح فروش ویژه ای ارائه کرده است . اپراتور همراه اول با توجه به استقبال جوانان از طرح پیشین این طرح ویژه را برای علاقه مندان ارائه کرده است . به دلیل استقبال بی سابقه جوانان از خرید سیم کارت دائمی همراه اول جوانان با تخفیف و بسته های خوش آمد ویژه همراه اول طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص را نیز کلید زد .

شرایط خرید طرح شماره های خاص همراه اول

متقاضیان 18 تا 30 ساله که تا کنون برای خرید سیم کارت دائمی جوانان اقدام نکردند می توانند از روز شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 اقدام کنند . فقط متقاضیانی که در این بازه سنی هستند می توانند برای خرید این سیم کارت های ویژه با شماره های خاص اقدام کنند . متقاضیان برای “خرید سیم کارت” با مراجعه به آدرس shop.mci.ir می توانند نسبت به خرید خود اقدام کنند . این سیم کارت های دائمی با شماره های خاص با 50 درصد تخفیف ویژه ارائه اند .
شماره های خاص برای جوانان با داشتن تخفیف 50 درصدی و با قیمت 80 هزار تومان عرضه شده اند و این سیم کارت بسته های خوش آمد نیز دارند .

هدایای سیم کارت جوانان همراه اول

شامل : اینترنت ۱۰ گیگا بایتی یک ماهه
۲.۵ گیگا بایت اینترنت ماهانه به مدت ۴ ماه
۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ( مکالمه با دوستان ایرانسلی ) . هم چنین ۲۰ دقیقه مکالمه برون شبکه ( مکالمه با دوستان غیر ایرانسلی ) به مدت یک ماه
همراه اول ( MCI ) این هدایا را برای “سیم کارت” های جوانان ارائه کرده است . متقاضیان علاوه بر فروشگاه آنلاین ، می توانند با مراجعه به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول نیز اقدام به خرید “سیم کارت دائمی همراه اول” جوانان با شماره های تصادفی کنند . متقاضیان با ورود به سایت فروشگاه آنلاین همراه اول به آسانی می توانند از این تخفیف ویژه برای خرید سیم کارت دائمی جوانان استفاده کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.