مجله سیم کارت

آموزش فعالسازی سرویس های همراه اول

0 3,237

در این مقاله قصد داریم  بعضی از ترفندها و کدهای مربوط به سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول را که با آن ها بیشتر سر و کار داریم را معرفی نمائیم . کاربران می توانند بیشتر نیازهای مربوط به سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری خود را برآورده نمایند.در واقع با توجه به محبوبیت این اپراتور و مناسب ترین قیمت سیم کارت همراه اول ، این اپراتور تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا رضایت کاربران خود را جلب نماید.ارائه سیم کارت همراه اول قسطی یکی دیگر از اقدامات پر چالش و هیجان انگیز این اپراتور می باشد که محبوبیت خاصی بین کاربران دارد . مشترکین بسته اینترنت همراه اول را می توانند فعال کنند .
 آموزش فعالسازی سرویس های همراه اول

فعالسازی اینترنت سیم کارت دائمی و اعتباری:

در نظر داشته باشید که برای فعالسازی این سرویس میتوایند عدد یک لاتین را به شماره 8088 پیامک نمائید و یا کد دستوری #231*10* را از طریق گوشی تلفن خود شماره گیری نمایید. از اینرو بعد از این مرحله پیامک فعال سازی اینترنت برایتان ارسال می شود. لازم به ذکر است که در حال حاضر تمامی سیم کارت های این اپراتور بصورت خودکار از قابلیت اینترنت برخوردارهستند ،از اینرونیازی به فعالسازی مجدد وجود نخواهد داشت.

تنظیم گوشی برای استفاده از اینترنت همراه اول:

در حال حاضر تقریبا تمام گوشی ها به صورت خودکار قابلیت تنظیم اینترنت را دارند . تنها با روشن کردن دکمه مربوط به اینترنت های تلفن همراه میتوانید شروع به استفاده از اینترنت نمائید.بنابراین برای تنظیم دستی گوشی های اندرویدی در بخش تنظیمات به قسمت تنظیمات بیشتر مراجعه و در قسمت APN اقدام به ساخت APN جدید کرده و نام آن را به دلخواه انتخاب نمائید.

خرید بسته اینترنت همراه اول :

دقت داشته باشید که بعد از خرید سیم کارت همراه اول و فعالسازی اینترنت آن ، می توانید با شماره گیری کد دستوری #1* و یا کد  #10* به راحتی اقدام به خرید طرح مورد نظر خود نماید.همچنین برای خرید طرح های بیشتر و امکانات بهتر میتوانید از اپلیکیشن همراه من نیز استفاده  نمائید.

پایان بسته اینترنت همراه اول:

طرح های اینترنت در یکی از دو صورت زیر به پایان میرسد و به طور خودکار تمدید میشود.

1- پایان مدت زمان اینترنت شما

2- پایان حجم شبانه روزی (حتی اگر هدیه شبانه باقی مانده باشد)

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول:

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران دارند این است که تمایلی به تمدید مجدد اینترنت خود ندارند . از این رو همراه اول ( MCI ) این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند از طریق کد های زیر اقدام به این کار نمایند . برای جلوگیری از تمدید خودکار طرح اینترنت کد دستوری #8*100* را شماره گیری نمائید . بنابراین برای اطلاع از وضعیت طرح می توانید کد دستوری #0*100* را شماره گیری نمائید.

عدم دریافت پیامک تبلیغاتی:

بسیاری از کاربران تمایل دارند تا پیامک تبلیغاتی مربوط به سیم کارت های خود را لغو نمایند.در واقع این عمل یکی از متداول ترین سوال ها می باشد.

از اینرو برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی که باعث هزینه های زیادی برای مشترک میشود میتوانید یکی از روش های زیر را انجام دهید:

1- ارسال عدد 1 لاتین به سامانه پیامکی 8999

2- شماره گیری کد دستوری #8999*

3- شماره گیری کد دستوری #800*

4- تماس با مرکز اطلاع رسانی همراه اول به شماره 9990 با خطوط همراه اول و یا 09129990 با سایر خطوط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.