مجله سیم کارت

آکادمی همراه اول

0 497

اپراتور “همراه اول” به تازگی و در تابستان 99 آکادمی همراه اول را راه اندازی کرده است . این آکادمی کلاس ها و دوره های آموزشی برگزار می کند . اپراتور همراه اول در این آکادمی همراه اول به افراد فرصت داد تا ثبت نام کنند . و همین طور کار آموزی سازمانی نیز ارائه کرده است . که کار آموزی سازمانی آکادمی همراه اول یک مدل فراگیر برای ارزیابی ، شناسایی و جذب و آموزش کارکنان جدید الورود به سازمان هاست .

در واقع این الگو برای تمام شرکت های معتبر بین المللی کاربرد دارد . به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا نیروی انسانی با انگیزه و توانمند را برای مجموعه خود پیدا و جذب کنند . هم چنین شرایط مناسبی را برای کارجویان فراهم می کند تا آن ها بتوانند با توجه شغل متنسب با مهارت های خود را پیدا کنند . در کار آموزی سازمانی آکادمی همراه اول نیازی به ارائه معرفی نامه دانشگاهی نمی باشد . حتی افراد دارای مدارک تحصیلی مختلف از کارشناسی تا دکتری نیز می توانند در کار آموزی های سازمانی شرکت کنند .

دوره کارآموزی آکادمی همراه اول

افرادی که تمایل دارند در آکادمی همراه اول شرکت کنند تا پایان شهریور ماه می توانند ثبت نام کنند . داوطلبان با ورود به سایت و انتخاب موقعیت کار اموزی مربوطه اقدام به تکمیل پروفایل کاربری کنند . رزومه خود را بارگذاری می نمایند . مرحله بعد شامل ارزیابی اولیه داوطلبان با استفاده از آزمون اینترنتی و با موضوعات عمومی می‌ باشد . که زمان آن از طریق پیامک به اطلاع داوطلبان می ‌رسد . شروع دوره ثبت نام از اول خرداد است و پایان دوره 30 شهریور ماه 1400 است .

فرایند ثبت نام

فرایند ثبت نام به این شکل است که مرحله اول انتخاب موقعیت است . مرحله دوم ثبت اطلاعات و بارگذاری  رزومه کاری می باشد . مرحله بعد ازمون ارزیابی اولیه است و بعد از ارزیابی اولیه دعوت به مصاحبه است که بعد از مصاحبه ورود به دوره کار آموزی  است . آزمون مرحله اول آکادمی همراه اول در تاریخ 21 ، 22 و 23 اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد . هر گونه تغییر در این تاریخ از طریق ارسال پیامک و نیز اطلاعیه های منتشر شده در کانال های ارتباطی اطلاع رسانی خواهد شد .

به پذیرفته شدگان دوره کارآموزی همراه اول ( MCI ) از طریق پیامک و ارسال ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد . پس از اتمام دوره کار آموزی با توجه به نیاز مجموعه همراه اول ، امتیازات توسط کار آموز و میزان رضایت واحد مربوطه ، امکان ورود کار آموز به فرایند جذب شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) وجود خواهد داشت . فرایند جذب ، فرایندی مستقل از دوره کارآموزی آکادمی همراه اول است که ورود به آن به معنای استخدام حتمی نمی باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.