مجله سیم کارت

آیا شما قادر به تشخیص مدل گوشی خود هستید؟

0 18

آیا شما قادر به تشخیص مدل گوشی خود هستید؟

امروز سعی داریم در این مقاله شما را با مبحثی جالب و بحث برانگیز روبرو کنیم.مبحثی که شاید برای هر کسی حذابیت داشته باشد.موضوع قابل ذکر چیزی نیست جر تشخیص صحیح مدل گوشی توسط صاحب آن.

سوالی که در ابتدا مطرح می شود اینست که آیا شما می توانید مدل گوشی خود را از بین چندین نوع گوشی به راحتی تشخیص دهید؟

شاید جواب بیشتر شما در رابطه با این سوال بله باشد اما جالب است بدانید به احتمال زیاد واقعیت غیر از این خواهد بود.

در واقع طی تحقیقاتی که در این باره در کشور امریکا انجام شد نتایج جالب و خنده داری به دست آمد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در این تحقیق مشخص شد که بیش از نیمی از مردم امریکا قادر به تشخیص مدل گوشی خود از بین چند گوشی مشابه نیستند.و جالبتر از آن اینکه این افراد حتی از بسیاری از قابلیتهای گوشی ها خود نیز آگاهی ندارند و بجای آن تصورات اشتباهی در مورد امکانات گوشی خود ارائه داده اند.

در طی این بررسی ها مشخص شد که بسیاری از این افراد تصور می کردند که گوشی آنها مجهز به فناوری و "اینترنت5G"می باشد که این قابلیت در حال حاضر در امریکا به مرحله اجرا در نیامده است.در این میان کاربران گوشی های "سامسونگ" نسبت به گوشی های "ایفون" موفقتر بوده اند به گونه ای که حدود 71 درصد از کاربران گوشی های گلکسی S9 پلاس سامسونگ موفق به تشخیص گوشی ها خود شدند و در مقابل کاربران گوشی های ایفونXR و ایفون 7 با داشتن میزان آمار56 درصد ضعیف ترین تشخیص را داشته اند.

آیا شما قادر به تشخیص مدل گوشی خود هستید؟

یکی از نقاط بحث برانگیزو تعجب آور در این مبحث اینست که تقریبا 60 درصد از کاربران گوشی های گلکسی S7,S8,S9 اطلاعی درباره شارژ بی سیم  گوشی های خود نداشته اند و همچنین 86 درصد از کاربران ایفونX,XR,XS از قابلیت پشتیبانی NFC گوشی ها خود بی اطلاع بوده اندو بیشتر از نیمی از آنها نیز از قابلیت ضدآب بودن گوشی های خود هیچ اطلاعی نداشته اند.

حال سوالی که در پایان باید به آن اشاره کنیم اینست که بنظر شما اگر این بررسی و تحقیق در کشور ما انجام گیرد نتایج به چه صورتی خواهد بود؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.