مجله سیم کارت

آیا گوگل قصد خرید فیت بیت را دارد؟

0 17

آیا گوگل قصد خرید فیت بیت را دارد؟

شرکت "فیت بیت" یک کمپانی پر ایالت کالیفرنیاست که تاریخ تاسیس آن مربوط به  سال 2007 میلادی می باشد. محصولات این کمپانی با نام اصلی Fitbit در بازار عرضه می شوند. این محصولات بی سیم و پوشیدنی هستند و جهت اندازه گیری گام ها، بررسی وضعیت فعالیت بدنی، بررسی وضعیت و کیفیت خواب و دیگر پارامتر های شخصی مرتبط با سلامتی انسان طراحی و تولید می شود. کمپانی فیت بیت تاکنون سه مدل از ساعت هوشمند کمپانی خود را ساخته و به بازار عرضه کرده است که بسیار نیز مورد توجه واقع شده است.

در پی اخبار متعدد از کمپانی های مختلف، اخیرا مطلع شدیم که آلفابت (شرکت مادر گوگل) هم اکنون در حال مذاکره برای خرید شرکت فیت بیت می باشد. این درحالیست که فعلا هیچ جزییاتی، حتی مبلغی که آلفابت برای خرید فیت بیت اعلام کرده است، منتشر نشده است.

این حرکت می تواند بعنوان گامی مثبت و موثر برای گوگل و آلفابت تلقی شود.

البته باید در نظر داشته باشید که کمپانی ها و شرکت های مختلفی سعی در خرید کمپانی فیت بیت دارند، و این خبر بارها از سمت کمپانی های مختلف مطرح شده است، اما هیچگاه نیز به مرحله عمل نرسیده است.

در واقع با توجه به اوضاع نامساعد ساعت های هوشمند،  "گوگل" قصد دارد با اقتدار تمام وارد اینکار شود و تغییری در بازار ساعتهای هوشمند ایجاد نماید.در همین راستااخبار متعددی در مورد احتمال عرضه ساعت هوشمند پیکسل مطرح شده بود ولی تاکنون چنین گجتی عرضه نشده است.بنابراین گوگل با ساخت یک ساعت هوشمند جذاب می‌تواند محبوبیت این پلتفرم را بهبود ببخشد.

هنوز خبر قطعی درباره "آلفابت" و فیت بیت در رابطه با واگذاری فیت بیت به کمپانی بزرگ گوگل منتشر نشده است. بنابراین پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از اخبار جدید و روز تکنولوژی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.