مجله سیم کارت

آیفون های تاشونده

0 154

اپل که یکی از شرکت های بزرگ طراحی و تولید گوشی  در جهان است . مدتی است که گزارش های جدیدی در رابطه با آیفون ها تاشو ارائه کرده است . “اپل” چند روز پیش اطلاعاتی جدید در خصوص آیفون های هوشمند تا شو منتشر کرده است . در این ارائه این “آیفون” ها کلمه منحصر به فرد را به کار برد . اپل سعی کرده در ارائه این آیفون های تاشونده تمرکز خود را بر روی ساختار لولا این آیفون ها بگذارد . در این لولا شاهد ساختار با چندین پیوند هستیم . به طور کلی این لولا ها ساختار منحصر به فردی دارند .

آیفون های تاشونده

شرکت اپل اعلام کرده است : احتمالا امسال شاهد رونمایی این آیفون خواهیم بود و اپل تا سال 2022به جمع شرکت های ارائه دهنده گوشی های تا شونده و رول شونده اضافه  خواهد شد . آیفون ها معمولا در بین سایر گوشی ها در دنیا از طرفداران بیشتری برخوردار است و انتظار می رود با ارائه آیفون های تا شونده توسط شرکت اپل ، این گوشی ها نیز طرفداران زیادی پیدا کند . آیفون های تاشونده جدید اپل همان طور که اشاره کردیم ساختار لولا پیچیده ای دارد . اعلام کرده است این ساختار لولا شامل تسمه ، دنده و سایر ساختار های هماهنگ کننده حرکت می باشد .

علاوه بر قطعاتی که اشاره شد ، این لولا دارای قطعاتی برای حرکت متناسب با یکدیگر نیز می باشد . در واقع همان طور که شرکت اپل اعلام کرده است : این لولا می تواند از حرکت های تا شو ، کشویی ، اسکرول و مواد دیگر پشتیبانی کند . این لولا هم چنین می‌ تواند دارای میله و پیوند هایی با سطح تحمل منحنی مخالف باشد . اپل در آیفون های تاشونده ساختار جدید از سطوح توقف هم استفاده می ‌کند که از چرخش بیش از حد میله‌ ها و پیوند ها با یکدیگر جلوگیری خواهند کرد. این پیوند ها حتی شاید بتوانند اطراف یک نقطه محوری درون نمایش گر و جدا از ساختار لولا چرخش کنند .اپل با ارائه این پتنت یک طراحی منحصر به فرد برای لولای آیفون تا شو ثبت کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.