مجله سیم کارت

آیفون 13 پرو با رفرش ریت 120 هرتزی

0 210

آیفون 13 پرو و پرو مکس قرار است که با نمایش گر  LTPO با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود . گوشی های اندرویدی پیش از این نیز با نمایش گر 120 وارد بازار شده بودند ولی اپل هنوز از این تکنولوژی در “آیفون” های خود استفاده نکرده است . شایعات و گزارش های زیادی در خصوص رفرش ریت 120 هرتزی نمایش گر مدل های پرو آیفون 12 اشاره کرده بودند ولی اعلام شد که رفرش ریت 120 هرتزی سال 2021 با فناوری  LTPO به مدل های پرو آیفون اضافه می شود .

آیفون 13 پرو با رفرش ریت 120 هرتزی

ولی انتظار می رود که “اپل” در آیفون 13 پرو و پرو مکس خود از این تکنولوژی استفاده کند . استفاده از نمایش گر های  LTPO به معنی بهره وری بالا تر انرژی خواهد بود . مالکان آیفون ها 13 باید بدانند که آیفون 13 پرو و پرو مکس بدون این که با مصرف بالای باتری مواجه شوند . به نمایش گر روان‌ تری دسترسی پیدا می‌ کنند . علاوه بر این قابلیت ، وجود نمایش گر LTPO در آیفون 13 می‌ تواند به معنای بهره ‌مندی از قابلیت نمایش گر همیشه روشن مشابه با اپل واچ هم باشد .

مدل‌ های آیپد پرو از سال 2017 به لطف قابلیتی به نام ProMotion از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌ کنند . این ویژگی با توجه به محتوا به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش را تنظیم می‌ کند .طبق گزارشی جدید ، دو مدل از گوشی‌ های آینده اپل از صفحه نمایش OLED با فناوری LTPO استفاده می‌ کنند . امکان پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را به این محصولات اضافه می‌ کند . در این گزارش  سامسونگ و ال‌ جی تامین‌ کنندگان اصلی پنل ‌های OLED اپل باقی می ‌مانند . BOE هم احتمالا بخشی از این سفارشات را تامین خواهد کرد .

گوشی ‌های اندرویدی از مدت‌ها قبل با نمایش گر 120 هرتزی وارد بازار شدند . در حالی که بسیاری منتظر وجود این قابلیت در سری آیفون 12 بودند . اپل از این فناوری استفاده نکرد . حالا ظاهرا آیفون 13 پرو و پرو مکس به نمایش گر LTPO‌ با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می ‌شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.