مجله سیم کارت

آیفون 2020با قابلیت 5G تولید خواهد شد.

0 17

آیفون 2020با قابلیت 5G  تولید خواهد شد.

کمپانی "اپل" قصد دارد درایفون2020 خود با کمپانی اینتل برای استفاده از اینترنت5G همکاری نماید.این در حالیست که "هواوی" و وان پلاس و "سامسونگ" درحال بهره برداری از "اینترنت5G" هستند و اپل هم اکنون به این فکر افتاده تا گوشی های ایفون2020 خود را این قابلیت تجهیز نماید.بنابراین طبق گفته های مینگ چی کو احتمالا ایفون قابلیت"5G"را علاوه بر نسخه های آزمایشی بر روی نسخه های اصلی خود نیز اعمال خواهد نمود . و جالبتر اینست که این قابلیت بر روی هر سه مدل ایفون و به دلایل زیرنیز اعمال خواهد شد.

درواقع اپل منابع بیشتری را برای توسعه "ایفون" با قابلیت 5G  پس از همکاری با اینتل به ارمغان می آورد که می تواند برای این کمپانی بسیا رمفید و موثر واقع شود.

اپل انتظار داردکه قیمت تلفن‌های هوشمند 5G  اندروید پس از رونمایی اپل از این قابلیت به 249 یا 349 دلار کاهش یافته و قادر به پشتیبانی SUB تا 6 گیگاهرتز باشند.

بنابراین، مدل های ایفون که با قیمت های بالاتر فروخته می شوند، باید از 5G برای کسب یارانه بیشتر از اپراتورهای تلفن همراه وهمچنین قصد خرید مصرف کنندگان حمایت کرده و می توانند بازار جهانی را به دست گیرند.

و در نهایت تقویت 5G می‌تواند به نفع اکو سیستم اپل باشد.

آیفون 2020با قابلیت 5G  تولید خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود در گوشی‌های آیفون 2020 اپل با مدلهای جدید شاهد بهبود هر چه بیشتر و بهتر در بخش دوربین باشیم.اما با تمام این بیانات همواره شایعاتی نیز آمیخته اخبار صحیح می شود و این باعث می شود تا دید درستی از محصول نهایی نداشته باشیم.

این شایعات حاکی از اینست که اپل قصد دارد تا اینترنت5G خود را به سال 2021 محدود کند.اما اگر این خبر صحت داشته باشد بی شک تا آن زمان اکثرا کمپانی به این قابلیت مجهز بوده و این موجب می شود تا اپل از غافله عقب بماند.

حال بنظر شما اگر این اتفاق بیفتد کاربران آیفون چه کار خواهند کرد؟

آیا گوشی های حود را عوض کرده و به یک شرکت تولید کننده دیگر مراجعه  می کنند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.