مجله سیم کارت

اتمام ذخیره گوشی های ایفون

0 24

اتمام ذخیره گوشی های ایفون

همانطور که می دانید متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در بیشتر کشورها ، کمپانی های مختلف با رکود اقتصادی سنگینی دست و پنجه می زنند. این در حالیست که این ویروس علاوه بر ضربه بسیار مهلک بر سیستم تجارتی و صنعتی چین ، بر روی کمپانی اپل نیز بی تاثیر نبوده است.در همین راستا کمپانی اپل اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر ایفون این کمپانی به شدت کاهش یافته است. این درحالی است که روند از سرگیری تولید محصولات اپل کندتر از پیش‌بینی‌های این شرکت به پیش می رود.
با توجه به گزارشات مختلف و متنوع در اینباره ، با توجه به شیوع ویروس کرونا در چین کارخانه های تولید کننده محصولات اپل در کشور چین به دلیل شیوع این ویروس خطرناک تعطیل شدند که علاوه بر خود چین برای کمپانی اپل نیز تاثیران مخرب زیادی بهمراه داشت. البته لازم به ذکر است که این کارخانه ها در کشور فوق الذکر هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما باید بدانید که روند از سرگیری تولید در این واحدها بسیار کندتر از پیش‌بینی‌های اپل است.
با توجه به پیش‌بینی های انجام شده ، ذکر این نکته حائز اهمیت است که تولید محصولات اپل به دلیل کمبود ذخایر قطعات با بن‌بست روبرو شود. علاوه بر آن تقاضای خرده فروشی نیز مشکل ساز شده است. بگونه ای که بسیاری از فروشگاه‌های رسمی هم اکنون تعطیل هستند و  فروشگاه‌های فعال نیز ساعات کاری خود را تا حد چشمگیری کاهش داده‌اند و مشتریان  بسیار کم و انگشت شماری  دارند. بنابراین به نظر می‌رسد پیامدهای شیوع ویروس کرونا در چین برای اپل بدتر از پیش‌بینی‌های کارشناسان باشد.
لازم به ذکر است که کمپانی اپل نیز به کندی فروشگاه‌های خود را دوباره بازگشایی می‌کند اما به نظر می‌رسد این روند به فروش شرکت خسارت خواهد رساند.این شرکت فناوری اشاره کرده است که سلامت کارمندان بر مسائل دیگر اولویت بسیار بالایی دارد ازاینرو تا حد امکان فعالیت‌های خود را با رعایت نکات ایمنی و حفط امنیت و سلامتی کارکنان از سر خواهد گرفت. علاوه بر این موارد کمپانی اپل مبلغی که برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده بود را 2 برابر کرده است. بنابراین سیل عظیمی از کارشناسان این کمپانی معتقدند در سه ماهه منتهی به مارس درآمد اپل به میزان پیش بینی شده نخواهد رسید.

در انتها شایان ذکر است که با وجود صدمات بیشماری که ویروس کرونا به کمپانی ها و کسب و کارهای مختلف وارد نموده است ، تصور می شود در این میان کمپانی اپل بیش از بقیه با ضرر و زیان روبرو شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.