مجله سیم کارت

اجازه تعمیر ایفون توسط تعمیر کنندگان

0 11

اجازه تعمیر ایفون توسط تعمیر کنندگان

پس از مدتها بالاخره ، کمپانی "اپل" جهت تعمیر ایفون‌های بدون گارانتی، امکان تعمیر به‌وسیله‌ی تعمیرکنندگان مستقل را مهیا کرد.در واقع ندادن مجوز توسط این کمپانی مطرح دنیا ،به تعمیر کنندگان غیر شرکتی، یکی‌ از مشکلات و موضوعاتی بود که بحث های فراوانی در سراسر دنیا بوجود اورده بود و  گلایه‌ی بسیاری‌ از مصرف کنندگان این شرکت  را به‌همراه داشته است. در حال حاضر ، به‌نظر می‌رسد که اپل در سیستم شرکتی خود در حال تغییر است و در اطلاعیه‌ای ناگهانی، از امکان تعمیر گوشی های "ایفون"‌ بدون  گارانتی به‌وسیله‌ی تعمیرکنندگان مستقل خبر داد‌ه‌ است.

لذا این تغییرات  که تحت برنامه‌ی «تعمیرکنندگان مستقل» رخ داده، قطعات و ابزار و آموزش‌های لازم را به تعمیرکنندگانی ارائه می‌کند که قصد دارند محصولات اصلی اپل را تعمیر کنند. در حال حاضر  این برنامه فقط در آمریکای‌شمالی در دسترس کسانی که قصد تعمیرات اپل را به صورت مستقل دارند قرار دارد؛ ولی  در‌ آینده نزدیک ، این امکان کشورهای اروپایی و آسیایی و در اقصی نقاط دنیا فراهم میشود.

اجازه تعمیر ایفون توسط تعمیر کنندگان

تعمیرایفون

تعویض باتری گوشی‌های جدید ایفون محدود شد

اپل درباره‌ پیغام هشدار باتری غیر اصل در ایفون توضیح داد

لازم به ذکر است تعمیر‌ گوشی های بدون گارانتی فقط شکستگی صفحه‌نمایش یا پنل پشتی دستگاه و لنز دوربین به‌همراه برخی از موارد کوچک  را شامل می‌شود؛ بنابراین، همچنان برای تعویض قطعات مهم سخت‌افزاری نظیر حافظه‌، پردازنده، بورد و… باید به مراکز فروش و تعمیر اپل مراجعه کرد.

با تمام این تفاسیر، تغیرات به وجود امده در این کمپانی پیروزی بزرگی برای مشتریان خواهد بود؛ زیرا از‌این‌پس گزینه‌های گسترده‌تری برای تعمیر گوشی‌های ایفون دردسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد.

از امروز افرادعلاقه‌مند می‌توانند به‌رایگان برای شرکت در این برنامه‌ی آموزشی درخواست ارسال کنند تا در آینده با‌ استفاده‌ از ابزار‌ها و آموزش‌های که به‌زودی به‌صورت آنلاین دردسترس قرار خواهند گرفت، دستگاه‌های ایفون را به‌طور اصولی تعمیر کنند. هر تعمیر‌کننده‌ای که به این برنامه‌ی آموزشی راه پیدا کند، به همان قطعات کاربردی اپل و با همان قیمت دستیابی پیدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.