مجله سیم کارت

احتمال ضعیف بزرگنمایی گوشی های پیکسل 4 با بزرگنمایی 20 برابری

0 27

احتمال ضعیف بزرگنمایی گوشی های پیکسل 4 با بزرگنمایی 20 برابری

با رشد تکنولوژی ها بی نظیر در صنعت گوشی های هوشمند ،اینبارتمرکز بر روی مبحث بزرگنمایی 20 برابری مطرح شده است.
"گوگل" مدتی پیش گوشی های  "گوگل پیکسل 4"خود را معرفی نموده بود که در همین راستا چند روز پیش تصاویری برروی اینترنت به اشتراک گذاشته شد که قابلیت بزرگنمایی 20 برابری  از محصولات گوگل را نشان می داد. در ابتدا تصور شد این تصاویر مربوط به گوشی  گوگل پیکسل 4 است اما در نهایت اعلام شد که این تصاویر مربوط به گوشی گوگل پیکسل 3A  می باشد. که باعث غافلگیری کاربران گوگل شده است.مدیر طراحی گوگل بخشی از عکس ثبت‌شده را بعد ازکراپ در صفحه‌ی اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات قبلی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3A از قابلیت بزرگنمایی 10 برابری برخوردار بوده و فاقد لنز تله فوتو اپتیکال هستند. به همین دلیل تصور نمی شد تصویر پخش شده مربوط به پیکسل 3A باشد.

تصورات مبنی بر اینست که گوگل پیکسل 4 از لنز جدید و دوربین بیشتر استفاده کرده باشد.

احتمال ضعیف بزرگنمایی گوشی های پیکسل 4 با بزرگنمایی 20 برابری

در نهایت مشخص شد که تصویر منتشر شده دارای بزرگنمایی10 برابری و لنز تله‌فوتو با بزرگنمایی 2 برابری نیست بنابراین این ضد و نقیض گویی ها شایسته کمپانی گوگل نیست.در واقع تصور می شود امکان بزرگنمایی و زوم 20 برابری ممکن نبوده و احتمال ضعیف بزرگنمایی گوشی های پیکسل 4 با بزرگنمایی 20 برابری کاملا واضح می باشد.
در همین راستا "هواوی" موفق شده بود گوشی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری در گوشی های پی 30 پرو روانه باز کند.بنابراین بزرگنمایی 20 برابری تقریبا دور از ذهن و هیجان انگیز بنظر می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.