مجله سیم کارت

اختلاف قیمت 400 دلاری آیفون 12 و شیائومی می 11

0 11

شیائومی یکی از شرکت هایی است که به تازگی به ساخت گوشی های هوشمند روی آورده است و توانسته تا حد بسیار زیادی محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را ارائه دهد . شیائومی به تازگی گوشی شیائومی می 11 را وارد بازار کرده است و توانسته فروش بالایی داشته باشد و این گوشی قیمت مقرون به صرفه ای دارد .
شیائومی می 11 با 8 گیگا بایت رم و 128 گیگا بایت حافظه داخلی ارائه شده است و قیمت آن 612 دلار در بازار چین عرضه شده است . طبق بررسی های انجام شده مشخص شده است که گوشی شیائومی می 11 با گوشی آیفون 12 از نظر هزینه ساخت تفاوتی ندارند و هزینه ساخت این گوشی تفاوتی با آیفون 12 ندارد ، در حالی که با قیمت بسیار پایین‌ تری به فروش می‌ رسد . "آیفون" 12 با 128 گیگا بایت حافظه داخلی و با قیمتی نزدیک 1040 دلار به فروش می رسد و اختلاف قیمت این گوشی با شیائومی می 11 نزدیک به 430 دلار است . آیفون 12 تنها در یک نسخه بدون شارژر به فروش می ‌رسد ، و این در حالی است که شیائومی جدید ترین گوشی خود را دو نسخه عرضه می ‌کند که یکی از آن‌ ها همراه با شارژر در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد و نکته قابل توجه ، قیمت یکسان این دو نسخه می 11 است .
کمپانی چینی شیائومی هنوز اطلاعاتی در خصوص هزینه موارد مورد نیاز برای ساخت گوشی های شیائومی می 11 خود ارائه نداده است و این کمچانی چینی سعی کرده است نه با گرفتن سود پایین رویکرد مناسبی نسبت به سامسونگ و اپل داشته باشد . شیائومی در مقایسه با "اپل" رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با قیمت پایین محصولات خود توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و به سومین سازنده بزرگ گوشی در جهان تبدیل شود و هم چنین این کمپانی توانست در سه ماهه سوم با کنار زدن اپل به چنین رتبه ‌ای دست پیدا کند و اپل هم به رتبه چهارم سقوط کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.